Terug naar overzicht
'k vind het op zich wel een leuk en origineel idee. Ik heb al 's gehoord over iemand die de ringen rond het halsbandje van hun hond deden. Dan kunnen ze er zeker ni per ongeluk afvallen. succes!
Riet ik denk inderdaad ook meteen van "oei een hond..." Maar het is natuurlijk jouw dag! En als Luna veel voor jou betekent, en je vrienden en familie zullen dat dan ook wel beseffen, kan je dit wel doen. Mits toestemming van de pastoor!! Je kan misschien best iemand van je familie, heb je geen neefje of nichtje? vragen om met Luna naar voor te wandelen met de ringen aan haar halsbandje? Je zal waarschijnlijk wel reacties krijgen op je hondje, maar bekijk het zo: wat je ook doet, op welke manier ook je krijgt altijd reacties (al dan niet goede) op je keuzes! Dus beter iets doen wat bij jou past dan! Gewoon je hart volgen... groetjes!
Hallo, Het is een tof idee en wat de andere denken doet er niet toe het is jullie dag ik zou het zeker en vast doen en dan zoals Elke zegt aan het halsbandje en er iemand mee naar voor laten komen. Of zelfs niet roep ze zelf , zie dan wel dat ze vooraan in de kerk aanwezig is en best toestemming vragen aan de pastoor. Sommige hebben dit niet al te graag als ze bv. hun behoefte doen in de kerk :-) Grt.
Hallo Riet. Wij hadden dit ook graag gedaan met onze hond, maar het probleem is dat hij nogal hevig is. Wij hebben een cavalier king charles spaniël, dus een klein hondje, maar hij is nog geen 2 jaar dus nog heel speels. Als hij niet naar mij mag komen of bij mij kan zitten, jankt hij ook heel de tijd. Jammer genoeg zijn we nu dus van dat idee afgestapt. Wij gaan hem wel laten komen om wat foto's met hem te trekken en op de receptie zal hij ook aanwezig zijn. Zo heb ik hem toch nog bij mij hé. Groetjes Keshia