Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanbrengen van de trouwringen

5-3-2010 16:47:31
Hallo mede-bruidjes
Wij zijn ondertussen getrouwd voor de wet, maar hebben ons kerkelijk huwelijk uitgesteld tot de zomer, 4 sept is de grote dag! Mijn kleed is besteld, de zaal ligt vast, de ringen zijn besteld, ons vervoer is geregeld, ... Eigenlijk is bijna zo goed als alles rond, buiten de uitnodigingen.
Dan zit ik nog met het probleem dat ik wil dat onze trouwringen op een originele manier worden aangebracht... Ik zat te denken aan Luna (mijn chihuahua van 1 jaar)...
Ik hoor het jullie al denken... Belachelijk, zij en haar chihuahua... En ik ben bang dat dit ook de reactie zal zijn van verscheidene aanwezigen...
Kvind het gewoon origineel en tis zo een schattig ding... Maar dan is ook nog de vraag de manier waarop hé... Graag jullie reacties... Groetjes!

Riet
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 738

elke
10-7-2010
 Meld misbruik5-3-2010 19:27:32

'k vind het op zich wel een leuk en origineel idee. Ik heb al 's gehoord over iemand die de ringen rond het halsbandje van hun hond deden. Dan kunnen ze er zeker ni per ongeluk afvallen.

succes!

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik5-3-2010 19:28:55

Riet

ik denk inderdaad ook meteen van "oei een hond..." Maar het is natuurlijk jouw dag! En als Luna veel voor jou betekent, en je vrienden en familie zullen dat dan ook wel beseffen, kan je dit wel doen. Mits toestemming van de pastoor!! Je kan misschien best iemand van je familie, heb je geen neefje of nichtje? vragen om met Luna naar voor te wandelen met de ringen aan haar halsbandje?

Je zal waarschijnlijk wel reacties krijgen op je hondje, maar bekijk het zo: wat je ook doet, op welke manier ook je krijgt altijd reacties (al dan niet goede) op je keuzes! Dus beter iets doen wat bij jou past dan! Gewoon je hart volgen...

groetjes!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik5-3-2010 19:58:41

Hallo,

Het is een tof idee en wat de andere denken doet er niet toe het is jullie dag ik zou het zeker en vast doen en dan zoals Elke zegt aan het halsbandje en er iemand mee naar voor laten komen. Of zelfs niet roep ze zelf , zie dan wel dat ze vooraan in de kerk aanwezig is en best toestemming vragen aan de pastoor.

Sommige hebben dit niet al te graag als ze bv. hun behoefte doen in de kerk :-)

Grt.

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik6-3-2010 16:12:16

Hallo Riet.

Wij hadden dit ook graag gedaan met onze hond, maar het probleem is dat hij nogal hevig is. Wij hebben een cavalier king charles spaniël, dus een klein hondje, maar hij is nog geen 2 jaar dus nog heel speels. Als hij niet naar mij mag komen of bij mij kan zitten, jankt hij ook heel de tijd. Jammer genoeg zijn we nu dus van dat idee afgestapt.

Wij gaan hem wel laten komen om wat foto's met hem te trekken en op de receptie zal hij ook aanwezig zijn. Zo heb ik hem toch nog bij mij hé.

Groetjes Keshia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...