TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
5-3-2010 18:01:37
Ik laat gewoon een french manicure doen. Vind ik wel mooi. Heb ook gevraagd aan onze visagiste wat zij vind van gelnagels en ze zei dat je er zeker mee moet oppassen want dat je nagels ervan stuk gaan. Ik heb al broze nagels van mezelf want heb lang op mn nagels gebeten, dus heb besloten het uiteindelijk met een french gewoon te doen...
|
|
N
23-7-2010
|
5-3-2010 18:24:25
Ik laat ook french manicure doen en geen gelnagels. Mijn beroep leent het er ook niet toe om gelnagels te dragen. groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-3-2010 19:16:54
Ook hier een goede manicure en een laagje nagellak erop en dat voor... €20!
|
|
Gwen
14-5-2010
|
5-3-2010 19:54:59
Dan zou ik inderdaad eerder een goede manicure laten doen, zal je meer geniet van hebben en is veel goedkoper !
|
|
Laura
11-7-2009
|
5-3-2010 21:55:29
Hey
Ik heb gelnagels laten zetten maar ik ben dan ook een fervente nagelbijter.
De foto's zijn ontzettend mooi met mijn nagels. Maakt toch wel een verschil.
Ik heb ze ook maar een week gedragen, vrijdag laten zetten en zaterdag getrouwd.
De week erna gingen we naar Mexico maar vond het te riskant ze daar te dragen.
Spijtig zijn ze er nu af en zijn mijn nageltjes weer helemaal afgebeten.
Groetjes, Laura
|
|
Prisca
15-5-2010
|
6-3-2010 9:56:52
hey,
ik ben ook nog altijd aan het twijfelen.
aan laura:
Hoezo te riskant in mexico?
Groetjes
Prisca
|
|
kathleen
|
6-3-2010 15:51:06
Hoi,
ik werk als nagelstyliste en het is zo dat er verschillende mogelijkheden zijn voor bruidsnagels. Als je gaat voor gel of acryl kan je er een aantal leuke designs in laten maken. ik maak bijvoorbeeld bruidsnagels met kant in. maar als je gewoon een witte french wil dan kan deze gelakt worden en met een top gellaagje beschermd worden. als de nagels goed gezet worden lijden je nagels er niet onder als je deze maar een paar dagen hebt. ze kunnen er na een paar dagen ook perfect weer afgehaald worden. het is pas slecht voor de nagels als je ze er zelf gaat proberen af te halen...
|
|
frida
6-2-2010
|
6-3-2010 17:51:33
Dag, Ik heb gelnagels eens laten zetten voor een feest en als voorloper op onze trouw. NOOIT zou ik dat nog doen, mijn nagels zijn meer dan 4 maanden lang afgebroken..
Groetjes
|
|
veerle
4-7-2009
|
6-3-2010 19:06:19
Ook ik ben nagelstyliste en net zoals kathleen schrijft...je nagels gaan er stuk van als je het er zelf af probeert te halen of door verkeerde handelingen van de (meestal beginnende of amateurs) nagelstylisten zelf. Als ze goed geplaatst worden, dan krijg je geen schade aan je natuurlijke nagels.
|
|
Eva
10-7-2010
|
6-3-2010 19:57:39
Ik persoonlijk vind natuurlijk, goede verzorgde nagels er nog altijd het best uitzien. Maar als jij gelnagels wilt, omdat jij vindt dat dit er goed uitziet op foto, dan moet je juist nog beslissen of je die 75 € waard vindt!
(wat is nu 75 € in het totale budget van die dag)
|
|
Stéphanie
24-4-2010
|
6-3-2010 21:00:26
Hoi,
Bij gelnagels zal je natuurlijke nagel zowieso beschadigt raken, laat je zeker nooit iets anders wijs maken.
Je moet eraan zijn maar wat denk je van gellak. Dat lijkt op een nagelijk maar wordt ook uitverhard met een uv-lamp. Ik weet niet of ze dit in french manicure kunnen. Maar je nagels zouden blijkbaar 3 weken goed blijven.
Groetjes
|
|
Caroline
4-9-2010
|
6-3-2010 22:53:23
Ik heb persoonlijk al 4jaar acrylnagels, omdat ik een fervente nagelbijter ben. Ik wil op mijn trouwdag absoluut geen afgebeten nagels, zeker niet na al de stress van de dagen ervoor. Na 2 weken laat ik ze bijwerken en ik laat ze zo lang of kort maken als ik wil. De dag voor wij trouwen laat ik gewoon een nieuw setje zetten en enkele dag later laat ik ze nog snel even bijwerken voor ik op huwelijksreis vertrek. Ik heb er gerust 60€ voor over om mijn handen er mooi uit te laten zien hoor!
|
|
kathleen
|
8-3-2010 17:11:14
Als je gelnagels voor langere tijd draagt is het inderdaad zo dat de nagel dunner gaat worden, maar als het enkel voor een paar dagen is dan is er echt geen schade aan de nagels als deze goed gezet zijn... een goede nagelstyliste zoeken is van groot belang!
|
|
kathleen
|
8-3-2010 17:11:16
Als je gelnagels voor langere tijd draagt is het inderdaad zo dat de nagel dunner gaat worden, maar als het enkel voor een paar dagen is dan is er echt geen schade aan de nagels als deze goed gezet zijn... een goede nagelstyliste zoeken is van groot belang!
|
|
kathleen
|
8-3-2010 17:11:18
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
8-3-2010 17:55:42
Beslissing is genomen, ik ga voor de gelnagels. Daar ik altijd in water zit ( bij het wassen van mijn bewoners) en mijn nagels altijd kort moeten zijn heb ik samen met mijn aanstaande die beslissing genomen. Nu nog mijn afspraak gaan vastleggen en dan afwachten. Het is zoals Eva zegt wa is dat geld bij de rest van diene dag.
Alvast bedankt voor de vele reacties.
|
|
samira
|
20-3-2010 17:23:37
Hallo Petroeska,
Fijn dat je een beslissing genomen hebt! Gelnagels vind ik persoonlijk ook een echte must , niet alleen als je trouwt maar gewoon altijd. Als nagelstyliste vind ik het zelf super belangrijk dat ik er met mijn handen altijd goed voorkom.
Ik wens je alvast veel succes met je trouw, ik wil enkel nog zeggen, 75 euro betalen is echt TE veel. je kan ze reeds aan huis laten plaatsen een dag voor je trouw voor 35 euro...
Zo kan je de dag ervoor toch nog in alle comfort en rust genieten.
Je mag me gerust mailen voor meer info hoor.
|
|
vanessa
3-12-2010
|
23-3-2010 13:08:28
hallo,
ikzelf leg ook gelnagels, voor een huwelijk wordt bij mij meestal een french manicure gevraagd of toch gelnagels maar dan voor 2weken ongeveer
eerlijk moet ik zeggen 75euro is echt wel duur, maar das een keuze die je zelf maakt.
Alvast veel succes met je huwelijk
groetjes vanessa
03/12/2010
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|