Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik kan niet kiezen!!!!!

9-12-2005 11:55:42
Hallo,

Pppppffff ik kan niet kiezen!!!!
Graag zou ik echte bloemen op men huwelijk, das mooie en ruikt lekker.
Maar langs de andere kant wil ik ook valse, die blijven langer mooi en daar heb je meer aan.
Maar wat gaan de mensen dan miss niet denken van amai een echt bloemeke kon er niet af.

wat doen jullie ???????????

Mercie 10.06.2006

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 390

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik9-12-2005 12:31:33

Hallo

Wij zijn op 09/09 getrouwd en hadden echte bloemen in de mis.

Je hebt nu wel "valse" bloemen die heel mooi zijn, en dat je het echt bijna niet ziet dat het "valse" zijn, maar die zijn verschrikkelijk duur!

als je dan toch goedkopere zou nemen en je ziet dat het geen echt zijn: die trekken meestal op niets, dan zou 'k toch wel voor echte gaan.

maar wees gerust: die echte bloemen ruik je niet hoor in de kerk.

Groetjes

Vanessa

Martine
29-7-2006
 Meld misbruik9-12-2005 19:22:49

zoals Vanessa zegt zijn mooie valse bloemen een heel pak duurder dan echte bloemen.
Ik zou toch voor de echte bloemen kiezen, gewoon puur gevoel hoor, maar op een dag die symbool staat voor een nieuw begin wil ik liever geen "dode" bloemen.

groetjes
Martine

Els
1-4-2006
 Meld misbruik9-12-2005 20:08:06

op een gewone dag blijft een bloem toch wel een paar uurtjes mooi?? of ze worden zo in een buisje met water gestoken! Ik zou me daar niet téveel zorgen om maken hoor!

An
13-8-2005
 Meld misbruik10-12-2005 9:43:48

Hoi Cindy,
Wij hadden (13/08/05) echte bloemen: bruidsboeket, altaarstuk en nog een bloemstukje bij de lezenaar (allemaal zelf gemaakt). Aan de stoelen hadden we strikken in tule en op de grond theelichtjes langs de rode loper. T was heel mooi en helemaal niet duur.
Mijn neef had nep-bloemen aan de stoelen, persoonlijk vond ik dat niet zo mooi.
Groetjes,
An

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-12-2005 9:58:49

Echte bloemen blijven heel lang mooi. Als het om bloemstukjes gaat dan zitten die op steekschuim waar er water in zit. Ook de meeste bruidsboeketten worden op steekschuim gestoken.
Als je echt je bruidsboeket of iets anders wil houden, dan kan je die gewoon laten drogen (kost wel, denk ik, 250 euro)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...