Terug naar overzicht
Ik was in eerste instantie ook van plan om naar daar te gaan. Gewoon omdat ik niet veel zin had om 1000 euro's aan een kleed te besteden. Uiteindelijk maakt een vriendin van mij mijn kleed en ben ik niet meer gegaan. Ik zou u niet ongerust maken. Het zal wel in orde komen! vele groetjes
hey wendy, ik ben vandaag ook naar aziexport geweest. Ik ben nog aan het twijfelen. Ik heb wel een paar mooie kleedjes gezien, die nog betaalbaar zijn. Ik wil namelijk ook geen duizenden euro"s besteden aan mijn kleed; maar er toch op mijn mooist uitzien op die dag. Wanneer zou je kleed klaar zijn? Welk heb je gekozen? groetjes Sofie lenaerts_sofie@hotmail.com
hoi sofie ! ik heb een 3 jurken gekozen en wat ik daar het mooist van vond genomen , en heb dit eind januari gaan bestellen maar met het chinees nieuwjaar weet ik niet goed wanneer het klaar zal zijn verwacht ergens volgende maand grts wendy
hallo meisjes wij zijn de 4 juni 2010 getrouwd en mijn jurk kwam van aziexport en ik kan zeggen dat het een top jurk was voor mij ik ben er heel te vreden over als ik het zo mag zeggen ik heb er geen woorden voor ik heb van familie en vrienden en kennissen alleen maar lof gehoord voor mijn jurk .ik kan alleen maar zeggen bedankt aziexport dat was de mooiste dag die ik ooit mocht beleven verberckmoes bea uit kallo