TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Shari
21-8-2010
|
6-3-2010 13:10:25
Dag Annick!
Of ze er ook trouwkledij verkopen daar ben ik niet zeker van.
Wel weet ik dat ze daar heel mooie avondkledij hebben voor een betaalbare prijs.
De maat was bij mij gewoon hetzelfde als mijn normale kledingsmaat.
Hoop je een beetje geholpen te hebben!
Veel succes!
Groetjes Shari
|
|
annick
17-7-2010
|
6-3-2010 13:23:43
Hey Shari!
Bedankt alvast! Ik ben meer op zoek naar een avondjurk voor ons huwelijk, namelijk in de kleur bordeaux dus hopelijk vind ik daar wel wat naar mijn zin!
groetjes Annick
|
|
ilse
18-9-2010
|
6-3-2010 13:36:51
Hey Annick,
Het klopt dat ze daar avondkleding hebben en ook echte bruidsjurken maar die vind ik zelf niet zo mooi. Je ziet dat ze goedkoop zijn. De avondkleding is wel mooi, heb er net ook een kleed gekocht voor een feest. Ik vind wel dat ze in het shoping center meer keuze hebben dan op de meir. Daar ben ik in oktober geweest en daar hangt alles op nen hoop. In Wijnegem lijkt meer te zijn en veel overzichtelijker. Veel succes!!!!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
7-3-2010 14:43:25
mijn maat van bruidsjurk is groter (veel groter) dan mijn gewone kledingmaat. Hangt denk ik van merk tot merk af. Mijn onderrok is dan weer kleiner dan de gewone maat die ik heb :) gewoon veel passen denk ik! succes!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
7-3-2010 16:36:27
Hey, ga niet zoeken op eerste verdieping, want die afdeling zit er op gelijksvloer achteraan!!!
Ik ga er wel voor betaalbare avondkleedjes, vind het evenwaardig als die kleedjes bij bruidsmodezaken die pretenderen dat "suitekledij" zo duur mag zijn.
In Wijnegem ben je idd gesteld met grotere collectie. Ook vermelden dat zij ook wel met de seizoenen werken, maar dat er veel vaker nieuwe collecties binnen komen, dacht dat er om 6 weken al wel eens nieuwe kleedjes binnen kwamen, niet zo dat die dan de rest vervangen, maar af en toe komt er dus wat nieuws in assortiment. Wat mij betreft een aanrader voor avondkledij, maar voor bruidskleedjes heb ik er geen flauw benul van, sorry!
De maten zijn bij hun grotendeels zelfde als elders, in mijn geval toch.
|
|
tine
|
7-4-2010 16:05:36
maar hebben ze bij p&c maat 46-48 in die jurken ? anders is het niet de moeite omer heen te rijden voor mij?
|
|
annick
17-7-2010
|
9-4-2010 16:38:58
Ik ben inmiddels bij p&c geweest , ze hadden daar veel coctailjurken en ook een paar bruidsjurken die vrij mooi waren voor een lage prijs, enkel de maatjes die ik zocht waren allemaal al weg...; blijkbaar zijn er veel volslanke bruidjes die ook bij p&c is gaan piepen he! maar ik heb nog een site gevonden met mooie kleedjes aan een lage prijs en vanaf maatje 44 http://www.supersizefashion.nl/trouwjurken.html.
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|