Terug naar overzicht
Langs ene kant wel goed dat je direct je geld hebt teruggekregen. Je zal wel iets anders vinden!
Ja, jammer voor jou, maar gelukkig dat ze meteen zo eerlijk waren van ook gewoon toe te geven dat ze het NIET kunnen, dat siert hen! Ben nu wel benieuwd waar dat was, is 't optie om bruidsmeisjes-kledij te laten maken?
Ik weet niet wanneer je trouwt maar ik heb mijn jurk aan - 50% gekocht in de januarisolden. misschien doen ze dat in de zomer ook nog eens? Er is ook een winkel in Braile- Alleud die goedkope kleedjes verkoopt www.clairdefemme.be Misschien de moeite om daar eens te gaan kijken? Veel succes nog!
Hey Kitty, eventueel moet je bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be) eens een afspraak maken om te gaan kijken. Er is een ruime keuze zodat er zeker wel bruidsjurken binnen je budget zullen vallen (normale retouches zijn ook inbegrepen). Eventueel kan je gebruik maken van een "pakket" waar je voor 1250 euro gesteld bent met bruidsjurk, schoenen, lingerie en juwelen. Misschien een idee? Nog veel succes in je zoektocht! Marita
Voor weinig heb je al een nieuwe jurk , misschien wat voor jou www.forever-your-prinses.nl je hebt al een jurk nieuw voor 250€ gr maria