Terug naar overzicht
ik ben op de opendeurdag van Couture Ann geweest. En eerlijk gezegd vond ik geen enkele jurk met enig waw-gehalte. Uiteraard verschillen smaken, dus het is mogelijk dat jij er wel je gading vindt. Ik heb Ann eerst "ontmoet" op een huwelijksbeurs. Ze zei toen dat ze moeilijk zag welke jurk ik zou kiezen. Blijkbaar heeft zij (door de ervaring zeker?) snel een zicht op welk type bruid welke jurk zal kiezen. Ik heb ook inderdaad niets gevonden bij haar, maar ik ben er echt van onvertuigd dat je bij haar in goede handen bent.Ik heb mijn jurk besteld bij couture rachel in temse. Ik ben daar ook op een opendeurdag geweest en daar mocht je direct passen. Ik ben dan een week later nog eens gaan passen en heb dan definitief mijn kleed gekozen. De verkoopster daar heeft echt de benen van onder haar lijf gelopen, gaf onmiddellijk de juiste BH, schoenen, ... alles wat je wou was mogelijk, en dat tijdens een opendeurdag... Ik vind het belangrijk dat je bij het binnengaan van de winkel al een goed gevoel hebt. Als dat er niet is, ga je maar beter terug naar buiten.Het is wel belangrijk dat je vooraf al een idee hebt over welk soort kleed je wilt: romantisch, klassiek, eenvoudig... surf internet maar eens af en neem desnoods je afdrukken mee naar de winkel.Veel succes met de zoektocht!groetjesMartine
Hallo Martine,Ik weet niets over de winkels die je noemt, ik kom niet van die kanten.maar waar ik wel achter gekomen ben vandaag (zie mijn andere bericht) is dat er absoluut een WAUW gevoel is als je DE jurk aanhebt. Ik zou nog even verder kijken dan en ik weet zeker dat je deze tegen komt.Volgens mij ben je nog wel redelijk op tijd hoor, als je in januari zou bestellen zou er nog genoeg tijd zijn voor bestellen/vermaken enz. Maar ze moeten het wel willen !!Zoek dus een zaak waar ze er geen punt van maken dat ze ietsje sneller moeten handelen. Je legt er tenslotte ook genoeg centjes voor neer !Succes en laat nog iets weten.Groetjes Mireille01-09-2006
Halloik heb vorig jaar mijn jurk gekocht bij Couture Ann. Ik had wel het wouw effekt bij mijn kleed maar ik ben gaan passen op een zaterdag en het was er enorm druk. Alhoewel ik een afspraak had gemaakt liep er enorm veel volk binnen en buiten in de kleine winkel. Ik had op voorhand een selectie gemaakt en daar was Ann totaal niet mee akkoord. Ik heb aangedrongen om alle jurken te passen en ze moest toegeven dat ze verkeerd was. Toen ik de tweede pas ben gaan doen midden in de week heeft ze wel alle tijd genomen. Ik denk dat het gewoon geen goed idee is om in een week-end te gaan passen. Er loopt altijd wel iemand binnen in de winkel voor een informatie of andere. Kwa levering en afwerking was de jurk wel perfect. Je kan altijd eens kijken op onze web-site12augustus.tkgroetjesVéronique
Hallo,bij couture Ann in Aalst ben ik nog niet geweest. Maar wel bij Mia monta (Zottegem) en bij Modeshow (Geraardsbergen). Over deze laatste ben ik heel tevreden. Ik heb dan ook beslist mijn jurk daar te bestellen. De mensen staan je daar echt bij met raad en daad. Ze zijn ook heel eerlijk in het geven van hun mening. Ze zeggen je eerlijk welk kleed het beste bij je past. Ook al is dit niet het duurste. Ik twijfelde tussen 2. En toch zeiden ze me hun mening. Zij vonden dat 1 kleed beter bij me paste. Dat kleed was maar liefst 300 euro goedkopen dan dat andere waar ik tussen twijfelde. Die mensen zijn echt heel eerlijk. Ik raad zeker aan daar eens te gaan kijken.Groetjes.