Terug naar overzicht
Hey, Wij maken onze uitnodiging zelf en wilde dit ook eerst doen met foto, maar ja kleurenkopies kosten ook geld dus doen we het gewoon met onze namen. Foto is altijd wel mooi natuurlijk. Maak je jullie uitnodiging ook zelf? groetjes
Mijn zus maakte de onze, met foto's & ik ben er heel tevreden van!
Hey, Wij zijn vorig jaar 26 november getrouwd en wij hebben een foto van onze kindjes gebruikt als uinodiging. De tekst was zo geformuleerd dat het eigenlijk onze kindjes waren die iedereen uitnodigde. Veel plezier nog met de voorbereidingen. Groetjes Jessie, al 101 getrouwd.
wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt met foto's bij kruidvat. Kwam goedkoper uit dan gewone kaartjes bij de drukker, en het resultaat mag er zijn:)
Wij hebben ook met een foto gewerkt. Nu ja, het was één foto met daar kleinere fotootjes op. Die foto hebben we dan op een kartonnetje gekleefd en -het is moeilijk om uit te leggen- een stukje van dat kartonnetje hebben we geplooid en daar hebben we een 'venstertje' uit gesneden, zodat je een deel van die foto door dat venstertje ziet. De tekst hebben we er achteraan opgeplakt. De foto's lieten we maken bij Extrafilm.
Een vriendin van ons is illustratrice en zij heeft een kaartje voor ons ontworpen. Mijn vriend en ik hebben allemaal dingen genoemd die kenmerkend zijn voor ons, en zij heeft een prachtige illustratie gemaakt, die alleen de insiders zullen begrijpen, maar voor al de rest ook gewoon heel mooi is. Ons verhaal zit dus in de kaart, maar dan al illustratie. Geen standaard trouwkaart dus, maar wel een heel persoonlijke!
Hallo wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt, en hebben niet echt een foto eerder een blauwdruk-achtig beeld van onszelf erop gezet. We twijfelden ook om een foto te gebruiken. maar wanneer ik vorig jaar 2 uitnodigingen voor een huwelijk kreeg zonder foto vond ik dat toch een beetje raar, ik zie graag op de kaart wie er juist trouwt Daarom hebben wij dit met foto gedaan, wel niet op de typische manier welliswaar... groetjes!