Nu Online
Momenteel zijn er 707 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer suite

6-3-2010 23:37:38
Hallo,

Onze ceremoniewagen ligt al enkele maanden vast. Nu wil schoonvader graag dat we met een bus rijden naar het gemeentehuis en naar de kerk.
Wij zouden dan met de auto voorop rijden.

Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes An

An
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 741

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik6-3-2010 23:40:20

Als je dat zelf niet moet betalen is het allemaal goed zeker

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik7-3-2010 0:19:21

Hey,

Wij hebben dit ook voorzien en betalen dit zelf.
Het moest uiteraard niet van onze familie maar vinden dit zef makkelijker.

Bij retro ceremoniewagens kan je wel mooie en betaalbaar suitevervoer vinden...

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik7-3-2010 10:13:31

Wij hebben ook voor een bus gekozen (wijzelf zullen er ook in zitten), vind dit wel tof omdat je dan met gans de suite samenzit, ik denk dat dit echt heel plezant zal zijn en er veel zal afgelachen worden! We nemen wat schuimwijn en koekjes mee op de bus.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik7-3-2010 14:37:34

wat willen jullie zelf graag? willen jullie met de auto, doe dat dan, wat je schoonvader ook zegt, zelfs al betaalt hij mee.
Willen jullie een bus? Doe dat dan! moet je alleen zie wie het betaalt.
T is jullie dag, geniet ervan;)

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik7-3-2010 17:33:19

Wij hebben ook een bus gehuurd voor 22 personen. Daar kan de suite, wijzelf en ook de kindjes in dus dat wordt ambiance!! 't Is wel spijtig dat jullie zelf al een ceremoniewagen hebben want dan kunnen jullie niet mee met de bus...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...