Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke manier om getuige te vragen???

6-3-2010 23:40:21
Hallo!

ik kies mijn beste vriendin om mijn getuige te zijn. Alleen moet ik het haar nog vragen. Haar kindje zou ik ook vragen om bruidskindje te zijn.

Heeft iemand leuke ideetjes hoe ik het zou kunnen aanpakken?

Alvast merci!

Lien
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1217

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik7-3-2010 11:10:06

dit is een topic dat regelmatig terugkomt!
ik zou eens snuisteren in de vorige berichten en je vindt zeker goede antwoorden.

veel succes!

Leen
26-6-2010
 Meld misbruik8-3-2010 13:02:13

Ik heb een boeket bloemen laten afleveren op mijn getuige haar werk met een zelfgemaakt kaartje eraan (vooraan : een foto van mezelf) en achteraan de tekst : "Wil jij mijn getuige zijn op... ?" (trouwdatum).
Ik kreeg als antwoord een prachtige baccara-roos terug met een kaartje eraan waarop in grote letters alleen "JA !" stond

Greet
15-4-2011
 Meld misbruik17-3-2010 16:32:02

Om iemand als getuige te vragen, ben ik zelf ook nog op zoek naar leuke tips. Wel heb ik een leuke manier gevonden om een bruidsmeisje te vragen. Je moet maar eens kijken op http://users.telenet.be/tineke-steven/Website_2/bruidsk...
Omdat ons dochtertje als bruidsmeisje vragen, heb ik de vacature die je op de site vindt aangepast voor jongetje.

Toen we het afgaven aan zijn mama, had ze het eerst nog niet goed door. Daarna was ze ontzettend blij.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...