TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Géralidine
19-9-2009
|
7-3-2010 12:12:25
zorgen dat er afgesproken is voor de vermenigvuldigingsdans. hebben wij niet vergeten en zo zat mijn ma op een bepaald moment alleen aan tafel omdat het misliep. op de video supergrappig maar eigenlijk wel grappig.:)
alles valt wel mee. Je staat er van versteld hoe kalm je op de dag zelf bent. tis een superdag. het is de beste dag van mijn leven (voor de moment toch nog!) :)
|
|
Géralidine
19-9-2009
|
7-3-2010 12:12:27
zorgen dat er afgesproken is voor de vermenigvuldigingsdans. hebben wij niet vergeten en zo zat mijn ma op een bepaald moment alleen aan tafel omdat het misliep. op de video supergrappig maar eigenlijk wel grappig.:)
alles valt wel mee. Je staat er van versteld hoe kalm je op de dag zelf bent. tis een superdag. het is de beste dag van mijn leven (voor de moment toch nog!) :)
|
|
véronique
21-5-2010
|
7-3-2010 17:12:26
hey, wij trouwen op 21 mei, een weekje voor jou dus. wij moeten toch nog wel een aantal dingen in orde brengen -ringen ( weten dit ongeveer al wel) - misboekje: nog aan pastoor voor leggen ( muziek nog uitkiezen +drukken)
- platte schoentjes zoeken voor op het avondfeest -afspraak met dj -afspraak met zaal: ivm eten en dergelijke - tafelverdeling
-bedankjes -gastenboek
-fotolocatie gaan bekijken - definitief naar het gemeentehuis om getuigen aan te geven - bloemstukjes voor in de kerk laten make ja het zijn allemaal kleine dingen waar je op voorhand nog niet zo heel veel aan kan doen. Al geluk heb ik een goede lijst gemaakt, want anders zou ik niet meer weten waar men hoofd staat. we hebben ook net een huis gekocht en daar gaat ook veel tijd naartoe natuurlijk. groetjes en geniet er nog van. Het gaatzo voorbij zijn.
véronique
|
|
Karmen
29-5-2010
|
7-3-2010 17:21:23
Véronique, ik begrijp je heel goed! Wij hebben eind vorig jaar bouwgrond gekoch & steken heel wat tijd in de voorbereidingen van onze bouw & het trouwen is zo'n beetje achterop geraakt! :)
Ik moet nog zowat hetzelfde als jou, maar onze ringen hebben we al gekozen, onze afspraak met de zaal is al achter de rug & we trouwen niet voor de Kerk, dus dat scheelt toch al wat que voorbereiding! :)
Afspraak met DJ, bedankjes (heb ik, maar moet ik nog maken), tafelverdeling en thema, fotolocaties bekijken, gastenboek & gemeentehuis moeten we ook nog doen.
Ik heb ook een hele lijst opgebouwd, met de kleinste details, maar liever zo dan dat ik iets over het hoofd zie!
Ik geniet er wel van, hoor, maar soms heb ik wel een 'ojee, nog zoveel te doen' - moment! ;)
Nog heel veel succes met de voorbereidingen!
|
|
Els
29-5-2010
|
8-3-2010 8:08:18
Dag Karmen
ik trouw net zoals jou op 29 mei. Wat staat er me nog te doen?
We moeten nog eens samenkomen met de ceremoniemeester, de fotograaf en de pastoor voor laatste afspraken. De DJ moeten we ook nog enkele kleinere zaken laten weten.
De tafelschikking moet nog vastgelegd worden, maar dat kunnen we pas doen als iedereen bevestigd heeft en we gaan nu onze uitnodigingen versturen.
Bloemen voor in de kerk moeten nog besteld worden. Komende zaterdag moet ik voor mijn eerste pas van de trouwjurk, spannend ;-). En wat ik ook nog wil doen, is nog eens naar de visagiste voor proefmake-up. Ben al eens geweest, maar was toch niet helemaal mijn ding.
'k Denk dat dit het is.
En de zenuwen steken nu en dan wel al eens de kop op, ook al zitten we mooi op schema.
En nu maar hopen dat het mooi weer wordt!
Van welke regio ben je? Ik trouw in Wetteren (Oost-Vlaanderen).
groetjes
Els
|
|
monica
22-5-2010
|
8-3-2010 13:11:57
Hoi wij trouwen op 22/5 en moeten nog volgende doen:
- thema voor savonds
- tweede afspraak met DJ, fotograaf en ceremoniemeester
- afspraak met zaal voor nog wat praktische zaken te regelen
- bloemen voor kerk
- rode loper
- kadootje kindjes aan kerk
- proefmake-up en kapsel is binnenkort
- ontwerp misboekje wordt 14/3 aan pastoor voorgelegd en dan zullen er nog wel wat aanpssingen moeten gebeuren misschien
- uitnodigingen zijn bij drukker, maar enveloppen knn we al schrijven
-
en oooooh jaaaaaaaaaaaa...ik heb al eens gestresst! nu is het weer even beter..
ha dat doet er mij aan denken dat ik nog bij de dokter moet om kalmerings/slaappilletjes te gaan halen voor de avond voordien.. :-)
|
|
Kathleen
14-5-2010
|
8-3-2010 15:20:23
Hier nog een bruidje voor mei.
Bij ons moet het volgende nog gebeuren:
- eerste pas bruid --> is voor nu zaterdag
- eerste pas van mijn aanstaande --> is voor volgende week zaterdag
- aankoop ondergoed van mijn aanstaande
- aankoop nieuwe bril (Was normaal al gebeurd, maar de optieker slaagt er telkens in om mijn glas stuk te doen bij het monteren. Ga nu op zoek naar een ander montuur bij een andere optieker)
- bestellen bruidsboeket --> = werk voor mijn aanstaande, hihi
- proef kapsel en make-up
- afspraak met fotograaf
- bezoek van binnenlocatie als het zou regenen
- aankoop paraplu
- aankoop nieuwe parfum voor ons beiden
- tekenen huwelijkscontract
- gemeentehuis (papieren binnenbrenngen ivm getuigen, huwelijkscontract, ...)
- afspraak met onze chauffeurs ivm de route, ed.
- maken van begeleidende plannetjes bij de uitnodigingen
- wegbrengen uitnodigingen
- bestellen van ontbijtmand voor de ochtend na ons huwelijk
Voor de rest denk ik dat alles geregeld is.
Kathleen
14/05/2010
|
|
Tina
1-5-2010
|
8-3-2010 15:46:37
Hallo,
Wij trouwen 1 mei !
Das dus nog een dikke 50 dagen.
Qua regelingen moet dit nog gebeuren :
- menu's maken
- naamkaartjes schrijven
- proefstuk van bloemist goedkeuren en definitieve afspraken maken
- Er hebben tot nu toe 90% van de uitgenodigden iets laten weten, dus nog wachten op de laatste 10%
- schoenen vinden voor onder avondjurk
- proefmake-up en kapsel
- eerste pas (volgende woensdag !)
- 5 sessies voor het leren van de openingsdans
De rest is in orde !
Nog geen stress dus
TINA
|
|
Kim
29-5-2010
|
22-3-2010 20:42:37
Wij trouwen ook op 29 mei, maar moeten toch nog een heel aantal zaken doen.
Veel zaken kunnen echter niet eerder dan een paar weken voor de trouw zoals afspraak met de dj, de zaal, fotolocaties bezoeken e.d.
Ik probeer me niet te druk te maken, we zijn nog bezig met de laatste uitnodigingen op te sturen en dan op naar het volgende om in orde te maken...
Groetjes
Kim
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|