Terug naar overzicht
wij hebben de bierviltjes gedaan en was eigenlijk best wel grappig! je krijgt een map om ze te klasseren. soms lees ik dit nog eens, als ik heimwee heb :)
hallo wij gaan een wit schildersdoek in de zaal zetten, op de tafels leggen we verschillende lippenstiften... bedoeling is dat de gasten hun lippen verzegelen op ons schildersdoek! in't begin zal dit niet zo vlot verlopen waarschijnlijk maar tegen dat het dansfeest begint hopen we toch dat de mensen wat los komen! Wat ik overlaatst een leuk idee vond op een huwelijk was dat het koppel breeklichtjes uitdeelde tijdens het dansfeest, dit gaf wel een leuk effect! Groetjes
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577 Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
ook leuk is van die wegwerpcamera's op elke tafel zetten en aan de mensen vragen om die gewoon leeg te trekken van iedereen die aanwezig is
Hallo Tom en Laurien, hoe werken de bierviltjes? Wij dachten aan een soort videohoek waar mensen een persoonlijke boodschap mogen achterlaten. Tof in theorie maar hoe organiseren??? Daar zijn we nog niet uit
Je moet eens zoeken op internet: praatpaal ofzo... is wel redelijk kostelijk