Terug naar overzicht
Heb je de eerste al besteld en een voorschot betaald? Zo nee zou ik een keuze maken tussen de twee die je nu gekozen hebt. Ik denk dat het beste is om als je gekozen hebt niet meer te gaan passen. Want er zal altijd wel ergens iets zijn, die is goedkoper die heeft een mooier dit of dat.Ik maak mijn jurk zelf met mijn mama en ik ga helemaal niet passen. Ik heb een model gekozen en daar blijf ik nu bij. één keer de juiste stof gaan zoeken maar één keer gekozen blijf ik bij mijn keuze en kijk ik niet verder rond. En twijfels zijn en komen er altijd maar je moet maar denken dat jij er mooi uitziet in de jurk die je kiest en dat dat het belangrijkste is. Trouwens het is ook belangrijk dat je je er goed invoelt.Groetjes en veel succesElke 8/07/2006
Hey,Inderdaad...het is nu een dag verder en ik heb besloten niet verder te gaan passen of zien.Ik ga morgen dat meisje bellen dat de jurk is verkocht !Het is ook PRECIES mijn maat, ik hoef er niks aan te vermaken, zij heeft exact dezelfde bouw als ik en we zijn even groot!Geweldig toch....dat ik mijn droomjurk tegen zo'n spotprijsje kan kopen.Voelt goed !Ik ben tevreden !!Groetjes Mireille