TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
|
7-3-2010 21:03:49
Beste Gitta,
Zelf gebruik ik af en toe ( om de winter te overbruggen) een zelfbruiner. Het is wel niet gemakkelijk om de juiste kleur en het juiste product te vinden. Voor mijzelf gebruik ik geen goedkopere producten voor mijn gezicht, omdat ik daar al slechte resultaten mee heb gehad. Naar mijn mening is momenteel 'Bronze goddess" self Tan voor het gezicht van Estee Lauder het beste.
Voor het lichaam gebruik ik daarentegen wel een goedkoper product dat toch langzaam heel goede resultaten geeft en bijna nooit vlekken, omdat het zo langzaam gaat: Dove super glow. wanneer je toch vlekken hebt, kan je ze wegscrubben.
Vriendelijke groeten, Ilse. www.makeyouup.be
|
|
Liesbeth
15-5-2010
|
8-3-2010 12:42:37
Misschien eens denken aan airbrush-tanning? Heb net even gegoogeld naar de prijs en dit komt nog goedkoper uit als al de rest (doekjes, sprays, zonnebank)!
Succes
|
|
Gitta
9-4-2010
|
9-3-2010 13:31:25
Hey Ilse
ik ben op mijn armen die Dove aan het proberen, ik ben benieuwd!
Groetjes en bedankt voor de tips.
|
|
ilse
|
9-3-2010 18:19:10
Aan Gitta,
ik ben ook bezig , maar op mijn benen. De knieën zijn het lastigst. De rechterknie had 1 vlekje, maar dat heb ik eraf geschrubt. Hoe is het met jouw experiment?
Mijn gezicht doe ik nu al 3 dagen terug met mijn ander priduct en dat is heel mooi gelukt.
Veel succes.
|
|
Gitta
9-4-2010
|
9-3-2010 18:52:02
Wel Ilse, ik heb die Dove er daarstraks voor de eerste keer aangesmeerd en echt: je ziet het nu al heel duidelijk. Dus binnen enkele dagen zal het wel een mooi effect geven. Heb ook (nog?) geen strepen. Dus hopelijk heb ik hier mijn ideaal productje ontdekt!
|
|
Isolde
|
5-5-2010 13:13:12
Hallo, Moest iemand geïnteresseerd zijn, ik verkoop Estée Lauder Self Tanning spray voor het lichaam én de gel voor het gezicht op Ebay (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&i... ) Zo ben je pak goedkoper af om te proberen dan als je ze meteen zelf aanschaft. Van zelfbruiners hebben ze immers maar zelden staaltjes. Groetjes x
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|