Terug naar overzicht
hallo Emmely,Ben blij dat je ook je droomjurk gevonden hebt! Ik heb ook gekocht in Vomac! Kan niet wachten tot ik nog een keer mag passen. Waar haal jij je schoenen? Vele groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen...
nog geen schoenen, weet ook nog niet waar ik ze zal halen... jij al op gevonden? waar??groetjes,Emmely
In welke prijscategorie liggen hun kleedjes?
zou ik eigenlijk niet direct kunnen zeggen hoor... heb alleen de prijs van mijn kleed... groetjes,Emmeke
ik trouw op 21/08graag zou ik weten welke prijsik mag rekenen voor mijn trouwjurk
toch wel 1000 euro denk ik.. de mijne kost zelfs meer.. maar ja 't is echt te zien welk merk denk ik... groetjes,Emmely
Trouwschoentjes hebben ze met hopen bij VAN LOOCK in Zandhoven (adres staat in de Loving You en de Gouden gids natuurlijk).Ik ben vorige week mijn schoentjes gaan halen... prijs ongeveer rond de 125€ maar héle mooie, veel keuze én gemakkelijke.. ook nietonbelangrijk.Katlijn
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
Dag Emmely, ik ben mijn bruidsschoenen ook gaan halen bij Van Loock in Zandhoven! Zij hebben een zeer ruime keuze! Ook die van mij hebben een 125 euro gekost.Groetjes, Marjan