Terug naar overzicht
leuk ! wij mogen in april gaan proeven. mag ik eens vragen: gaan jullie vooral af op julie smaak of ook die van de ouders?
hello! Wij hebben vrijdag ook ons eten voor onze grote dag geproefd en het was ook een unieke en super leuke ervaring! We kijken er al naar uit om op die dag 'het geheel' te zien en de reactie van de genodigden...wij zijn alleszins al overtuigd! We zijn afgegaan op gezamelijke smaak, wat de één minder vond, was dan voor de ander weer super lekker, dus dat is wel goed denk ik, zo heb je voor ieder wat wils! grt
wij hebben na ons proef een unanieme stemming gedaan en deze die daar het beste uitkwam hebben we dan genomen, het moest nu natuurlijk lukken dat het dat gerecht was welke mijn verlofde en ik het lekkerst vonden
@Bride: Hey!x Wij bekijken het allemaal samen eigenlijk, elk zegt wat hij/zij goed of minder goed vonden en wat er voor hun als favoriet gerecht uitkwam en dan het gerecht die de meeste positieve commentaar kreeg zal het worden :-)...nu wij gaan binnen 2 weken nog een aantal gerechtjes proeven en dan maken we onze definitieve keuze :-) Alvast voor jullie ook veel plezier bij het proeven van de gerechtjes! Groetjes!x
@Laurien: Hey!x, is idd wel super leuk zoen proefdiner en wij hebben het ook zo gedaan iedereen laten vertellen wat ze goed en niet zo goed vonden zo kom je altijd wel tot een goede keuze :-) Groetjes!x
@Eva: Hey!x, hehe het is idd wel belangrijk dat de bruid en bruidegom het heel lekker vinden ;-) Groetjes!x