Terug naar overzicht
Hallo Ik ben ook nog op zoek naar een outfit voor de trouw, en heb ook beslist om niet in wit te trouwen. Hebben ze daar wat keuze in kleurtjes en welke prijsklasse? Bedankt Christl
Christl, Ze hebben daar alle kleuren van de regenboog. Ik heb wel uiteindelijk voor wit gekozen want grijs of zwart was gene vette en het wit stond me prachtig!! Heb mijn trouwjurk 260euro betaald. Belachelijk weinig dus!! Je vind er iets vanaf 200 tot 1000 en meer. Tis zeker niet zo dat je de goedkope zowieso van de duurderen kan onderscheiden. Zeker de moeite waart!! Succes Kitty
hoi, Spreekt me wel aan dat winkeltje, budget doet er toch toe!! Ik wil ook mezelf zijn op mijn feest maar 100den euro's voor een kleed zou ik nooit geven! das te zot, je kunt er andere leuke dingen mee doen!! wil jij aub eens adres mailen van dat winkeltje? stefanievercoutter@msn.com thanks ik denk dak daar zeker eens ga kijken en 260 euro das de maks van een prijs!!!! goed gedaan ik ken dat parcours, ik ging nooit trouwen, nu wil ik in kleur trouwen maar wie weet met wat ik thuis kom???
Hey, Bestaat er een internetsite van deze winkel. kan je me anders de gegevens ook eens doormailen. groetjes Wendy wendyke92@hotmail.com