Terug naar overzicht
Hey! Wij wonen ook al enkele jaren samen en willen elkaar voor geen nacht missen! Daarom slapen wij gewoon samen en 's morgens vertrekt mijn vriend naar zijn ouderlijke woonst en dan kan ik mij klaar maken in ons eigen stekje. Mijn vriend komt dan naar daar om me daar op te pikken. Dit leek ons gewoon de beste manier, hoewel alles op 5 km van elkaar gelegen is. We vonden het zelf een beetje gek om terug thuis te gaan slapen als we dit al zo lang niet meer gewoon zijn. Natuurlijk doet iedereen hier zijn zin mee, het is maar een tip!! veel succes er nog mee! groetjes
Wij slapen ook samen en 's morgens gaat hij dan naar zijn ouders.
En wat dan met jullie ouders (moeder vooral)? Zijn die dan bij jullie thuis bij het aankleden?
Dag, Wij woonde ook al een paar jaar samen maar wij zijn uit onze woning naar het gemeentehuis en kerk vertrokken. Frida
Wij wonen ook samen en ik ga me gewoon omkleden in de badkamer (met de hulp van mijn schoonzus) en dan zien we elkaar voor het eerst in onze kleren thuis. Daarna gaan we foto's maken en daarna hebben we pas afgesproken met de familie. Sylvie
wij wonen al een tijdje samen en vinden het dan ook een beetje raar om voor 1 keer niet bij elkaar te slapen, en dan nog uitgerekend de nacht voor je trouw, gewoon lekker samen in bed :D
Wij slapen ook gewoon samen, en 's morgens ga ik naar mijn ouders om me klaar te maken en mijn vriend komt mij dan daar halen.Dat is het enige 'gescheiden' moment, voor de rest willen we héél de dag (dus ook opstaan, ontbijten,...) met ons twee beleven. Sarah
Hm .. Misschien is het wel een optie dat mijn vriend bij zijn ouders gaat slapen en dat ik in ons huisje blijf slapen .. En dat mijn ouders dan naar daar komen 's morgens .. 'k Vind dat het toch wel zijn charmes heeft dat apart slapen, aanbellen, .. :)
ons komen ze allebei van de winkel aankleden want hebben allebei nogal een groot kleed:) mijn moeder is daar niet bij, ik zou haar er ook niet bij willen...
ik ga thuis slapen bij mijn ouders! Ik vind het toch zijn charmes hebben :) Ik heb mijn vriend zijn kleren hier al mooi klaargelegd in de kast met de etikettekes erafgeknipt :)Hij komt mij dan bij mijn ouders oppikken. ook een 30 km van ons thuis. maar ons huwelijk is wel in mijn geboortedorp. doen wat je zelf wil! is jullie dag! groetjes
Hoi, wij zitten met hetzelfde probleem :-) Ik ben van Olen en mijn vriend van Lommel, maar we wonen in Antwerpen en moeten dus hier voor het stadhuis trouwen :-) Ik blijf bij ons in Antwerpen slapen en ik zet mijn vriend buiten. Hij gaat bij zijnouders slapen en komt mij in ons huis in Ekeren slapen. Mijn mama en zus blijven gewoon in Olen slapen, vermits ze zich ook moeten klaarmaken. Mijn twee beste vriendinnen komen de avond voor het huwelijk bij mij slapen. Is nog leuk ook, kunnen we nog wat bijbabbelen Bij ons komt er ook nog eens bij dat op dat moment de verbouwingen nog volop aan de gang zijn en ozne benedenverdieping niet in gebruik is. Dus alles zal zich afspelen op de eerste verdieping. Ik zou ook in Olen kunnen slapen bij mijn ouders, maar we moeten smorgens in het stadhuis van Antwerpen zijn en ik vind dit voor mezelf tijdsverspilling om nog eens van Olen naar Antwerpen te moeten komen. Ik zal sowieso al tijd te kort hebben om me klaar te maken. Veel succes in ieder geval! Joke
Hoi, Mijn vriend gaat bij zijn ouders in Nijlen slapen. Ik slaap bij mijn gezin in Borsbeek. Mijn schoonfamilie komt dan 's morgens rond een uur of negen met het oldtimerbusje naar Borsbeek. Daar drinken we dan iets bij ons thuis en gaan dan rond 10u naar het gemeentehuis in Borsbeek. Groetjes, Tine