Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PARK RODENBACH ROESELARE

8-3-2010 8:15:17
Wat zijn jullie ervaringen met park rodenbach in roeselare , let wel niet "Ter eeste" (de zaal met de vaten) maar wel degelijk Park Rodenbach.
Wij zouden er normaalgezien trouwen op zaterdag 18 september. Wat zijn de zwakke punten van de zaal waar we zeker op moeten letten ? Is er voldoende en vlotte , vriendelijke bediening?
Ook heb ik wel een probleem met het feit dat alles voor het feest betaald moet worden! Is dit gebruikelijk ?
Al jullie reacties positief en negatief zeer welkom !

Groetjes Ann & Philip

Philip
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1621

Leen
26-6-2010
 Meld misbruik8-3-2010 11:17:35

Deze zaal is me niet bekend dus daarover kan ik helaas niks zeggen. Nu, je schrijft dat àlles voor de trouwdatum moet betaald worden, wanneer is dat dan ? Hoeveel dagen/weken/ maanden ervoor ?
Eerlijk gezegd zou ik, als ik alles meer dan 3 maanden tevoren zou moeten betalen, dat niet zien zitten en, al was het om die ene reden, die zaal niet kiezen.
Wij betalen 2 maand voordien een voorschot (1.250 €) en de rest kan binnen de week na het feest.

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik8-3-2010 11:22:07

Het voorschot moet nog betaald worden...zou ik deze week doen...
maar dan komt die twijfel :)...
voorschot 1000euro willen ze cash...
en het feest willen ze ook vooraf betaald zien...
dat lijkt me toch vreemd ! Maar ik weet niet of dit gangbaar is ?

Lendsey
9-10-2010
 Meld misbruik8-3-2010 11:34:06

wij hebben ons voorschot van 500 euro betaald bij reservatie (via overschrijving binnen de 2 weken) en moeten de rest betalen na afloop van het feest. week nadien mogen we rekening halen en dan krijgen we een maand de tijd om te betalen. wij trouwen int vijverhof te wevelgem...

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik8-3-2010 11:45:05

Wij hebben bij reservatie de zaalhuur van 500 € moeten betalen.

1 maand voor ons feest (na vastleggen menu en definitieve afspraken) moeten we een derde van het saldo betalen.
De week na het feest moeten we dan langsgaan om alle kosten te overlopen en krijgen we dan nog 2 weken de tijd om de overige 2/3 te betalen.

Ik zou mij helemaal niet goed voelen bij het feit dat ik 100% moet betalen op voorhand.
Dan heb je ook niets meer in de hand om druk te zetten bij hun ! Als je feest nu echt niet goed uitdraaid, maakt het hen niet uit, want je hebt alles toch al betaald. En geld terug krijgen van zo een zaal is onbegonnen werk omdat je moet kunnen aantonen dat hun service of eten niet goed was (eten zal er dan waarschijnlijk ni meer zijn en de service kan je ook al niet aantonen).

Niet doen zou ik zeggen !

Heb dit trouwens ook nog nergens anders niet mee gemaakt en doe toch zo een 15-tal grote evenementen per jaar.

Groetjes,

TINA

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-3-2010 11:53:10

dag,

Alles opvoorhand betalen??? Zou ik zeker niet doen, een voorschot dat is natuurlijk normaal.

Wees echt maar voorzichtig..

Groetjes Frida

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik8-3-2010 11:57:34

Wij zijn er al naar een trouw geweest. Maar dit was in de kleine zaal vooraan het domein. Heel mooi opgedaan. Heel modern met ledverlichting die van kleur veranderd.

Het eten was lekker en het was een hele goede dj.

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik8-3-2010 12:04:12

dank voor jullie reacties

ons feest zou doorgaan in de grote zaal op het domein

greetz

lise
17-9-2009
 Meld misbruik8-3-2010 20:33:02

hey
wij hebben daar naar een huwelijksfeest geweest van een nichtje
de zaal is heel mooi en de tafel mooi gedekt
maar het eten was nie zo goed en zo weinig
en de bediening laat ook de wensen over
s'avonds als het dansfeest begon kwamen ze rond met een grote plateau
waar er zekers 20pinten opstonden en dan een met cola's ze waren allemaal lauw
ze hebben geen tap voor bier
ik zou het wel zeggen op voorhand ze
ja en de betaling ze moesten het ook op voorhand alles betalen maar de ouders wou het niet
resultaat ze hebben meer moeten betalen

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik12-3-2010 21:59:46

Ik heb indertijd een paar trouws gedaan in park rodenbach, konden niet klagen, mooie zaal enzo...nu is de feestzaal overgenomen en zijn er nieuwe reglementen, bv betalen voor u huwelijk.
Ik wou daar ook trouwen tot we dit hoorden: nee ik vind dit niet kunnen, dit geeft geen vertrouwen, dus hebben we dit dan ook niet gedaan.
nu hebben we wel al veel klachten gehoord over park rodenbach.
dus hopelijk heb je een goeie beslissing genomen..
succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info