Terug naar overzicht
Deze zaal is me niet bekend dus daarover kan ik helaas niks zeggen. Nu, je schrijft dat àlles voor de trouwdatum moet betaald worden, wanneer is dat dan ? Hoeveel dagen/weken/ maanden ervoor ? Eerlijk gezegd zou ik, als ik alles meer dan 3 maanden tevoren zou moeten betalen, dat niet zien zitten en, al was het om die ene reden, die zaal niet kiezen. Wij betalen 2 maand voordien een voorschot (1.250 €) en de rest kan binnen de week na het feest.
Het voorschot moet nog betaald worden...zou ik deze week doen... maar dan komt die twijfel :)... voorschot 1000euro willen ze cash... en het feest willen ze ook vooraf betaald zien... dat lijkt me toch vreemd ! Maar ik weet niet of dit gangbaar is ?
wij hebben ons voorschot van 500 euro betaald bij reservatie (via overschrijving binnen de 2 weken) en moeten de rest betalen na afloop van het feest. week nadien mogen we rekening halen en dan krijgen we een maand de tijd om te betalen. wij trouwen int vijverhof te wevelgem...
Wij hebben bij reservatie de zaalhuur van 500 € moeten betalen. 1 maand voor ons feest (na vastleggen menu en definitieve afspraken) moeten we een derde van het saldo betalen. De week na het feest moeten we dan langsgaan om alle kosten te overlopen en krijgen we dan nog 2 weken de tijd om de overige 2/3 te betalen. Ik zou mij helemaal niet goed voelen bij het feit dat ik 100% moet betalen op voorhand. Dan heb je ook niets meer in de hand om druk te zetten bij hun ! Als je feest nu echt niet goed uitdraaid, maakt het hen niet uit, want je hebt alles toch al betaald. En geld terug krijgen van zo een zaal is onbegonnen werk omdat je moet kunnen aantonen dat hun service of eten niet goed was (eten zal er dan waarschijnlijk ni meer zijn en de service kan je ook al niet aantonen). Niet doen zou ik zeggen ! Heb dit trouwens ook nog nergens anders niet mee gemaakt en doe toch zo een 15-tal grote evenementen per jaar. Groetjes, TINA
dag, Alles opvoorhand betalen??? Zou ik zeker niet doen, een voorschot dat is natuurlijk normaal. Wees echt maar voorzichtig.. Groetjes Frida
Wij zijn er al naar een trouw geweest. Maar dit was in de kleine zaal vooraan het domein. Heel mooi opgedaan. Heel modern met ledverlichting die van kleur veranderd. Het eten was lekker en het was een hele goede dj.
dank voor jullie reacties ons feest zou doorgaan in de grote zaal op het domein greetz
hey wij hebben daar naar een huwelijksfeest geweest van een nichtje de zaal is heel mooi en de tafel mooi gedekt maar het eten was nie zo goed en zo weinig en de bediening laat ook de wensen over s'avonds als het dansfeest begon kwamen ze rond met een grote plateau waar er zekers 20pinten opstonden en dan een met cola's ze waren allemaal lauw ze hebben geen tap voor bier ik zou het wel zeggen op voorhand ze ja en de betaling ze moesten het ook op voorhand alles betalen maar de ouders wou het niet resultaat ze hebben meer moeten betalen
Ik heb indertijd een paar trouws gedaan in park rodenbach, konden niet klagen, mooie zaal enzo...nu is de feestzaal overgenomen en zijn er nieuwe reglementen, bv betalen voor u huwelijk. Ik wou daar ook trouwen tot we dit hoorden: nee ik vind dit niet kunnen, dit geeft geen vertrouwen, dus hebben we dit dan ook niet gedaan. nu hebben we wel al veel klachten gehoord over park rodenbach. dus hopelijk heb je een goeie beslissing genomen.. succes!