Terug naar overzicht
de voorbeelden zijn onderweg!
wij hadden ook eerst een viering zonder eucharistie,dat deel wordt dan gewoon weggelaten. voor de rest ziet je mis er hetzelfde uit. groetjes
Hoi kan je dat naar mij ook door sturen aub lindsaycapoen@hotmail.com
hallo kan het ook eens naar mij doorsturen? Van_poeckske@hotmail.com bedankt.
Hey bruidjes, Ik ben er ook mee aan het worstelen.Onze pastoor staat er niet zo voor open en kan ook geen voorbeeld geven... Zouden jullie het aub ook naar mij door willen sturen? Zou echt een super hulp zijn voor mij...mailen kan op ninieke2@hotmail.com. Bedankt, Stéphanie
Kan je mij ook enkele voorbeeldjes doormailen? els.verstichel1@telenet.be Bedankt! Els V
Onze viering is met eucharistie, maar ik stuur ze toch even door aan iedereen. Groetjes Joke
Hey, Zou je naar mij ook een aantal voorbeeldjes willen doorsturen aub? Alvast merci! valerieverc@hotmail.com
Hier nog een geïnteresseerde... wij trouwen ook zonder eucharistie maar wel met een doop. Ik ben zeker al geïnteresseerd om te zien hoe zo'n huwelijksviering zonder eucharistie eruitziet - want er valt dan toch meer weg dan enkel de communie? Voorbeeldjes altijd welkom op aanstaandbruidje@gmail.com Dankjulliewel!
Jullie mogen het ook naar ons doorsturen lucenmarijketrouwen@hotmail.be Wij gaan ook een gewone dienst hebben en gaan ondertussen ook onze jongste dochter laten dopen. WIe heeft hier ook voorbeeldjes van? Bedankt al op voorhand