Terug naar overzicht
Hey, Ik ben eens in aalter naar een trouwfeest gegaan in ter of ten dauwe. Was echt een aanrader. Groetjes
Hoi, Voor mij is deze zoektoch nu sinds vandaag afgelopen. Wij gaan voor een zaal met traiteur diens. Nu ja we hebben 2 feestzalen bezocht, het kasteel van Moerkerke te moerkerke (uiteraard) en de grote stove in zuienkerke. Deze laatste heeft een bruidssuite aan het water wel heel leuk en mooi, is trouwens een zeer mooi locatie, Kasteel natuurlijk ook nadeel daar is dat ze in 2 verdiepingen werken. Beneden eten en dan naar boven voor dansfeest. Denotter in Loppem geeft als geschenk een nacht op hotel in Brugge daar al veel trouwfeesten gedaan en is super!! Ik heb een ganse lijst van zalen doorgemaild gekregen van iemand van hier, ik geef je mijn mailadres, dan kun je me mailen en mail ik die eens door. stefanievercoutter@msn.com daar staan vele zalen op in west-vlaanderen. ikzelf ben van oostkamp, dus we zoeken (zochten) in dezelfde omgeving groetjes
wij zochten in dezelfde omgeving (oostkamp, beernem,brugge) Alle zalen gedaan in de buurt die we maar konden (feestzalen + zalen / traiteur). Blijven slapen was oorspronkelijk ook een vereiste, maar soms moet je keuzes maken... We trouwen in juli in de Zandberghoeve te Oedelem! Qua ligging ideaal en de zalen zijn helemaal vernieuwd! Een aanrader! Succes met de verdere zoektocht!
Wij trouwen in De Grote Stove, waar je kan blijven slapen. Het is in Zuienkerke.