Terug naar overzicht
Wij maakten een daguitstap naar Nederland en kochten daar het kostuumpje van ons zoontje. Heel erg tevreden over!
wij zijn tevreden over de service, wij bestelden via internet en alles was supper in orde, zeer vriendelijk
Hoi, Wij hebben daar afgelopen jaar voor het huwelijk van vrienden kostuums gekocht voor onze tweeling. Stond ze echt geweldig en het was goede kwaliteit. Voor 2 driedelige kostuums , plus hemd en das waren we voor de twee jongens 100 euro kwijt!Nu gaan wij zelf dit jaar trouwen en we gaan daar onze bruidsmeisjes kleden. Voor de jongens laten we mini kostuums maken gelijk aan het kostuum van hun vader, maar anders hadden we daar zeker weer kostuums voor ze gekocht! Dus niet twijfelen, het is daar echt net zo goed als iedereen beweert! groetjes, Romana
Voor de trouw van m'n beste vriendin had ik haar over de site van humpiedump verteld. Ze heeft alles via internet besteld voor de bruidskindjes. Mooi op tijd thuis geleverd en van goede kwaliteit, ze was echt opgetogen. Eigenlijk heb ik nog nooit iets negatiefs gelezen over hen... En wie weet, over een jaartje zit je hier misschien zelf humpiedump te prijzen
Hey bruidjes, Vraagje. Wij willen voor onze bruidskindjes ook naar humpiedump gaan. Mijn zoontje is onze bruidsjongen en het dochtertje van mijn getuige ons bruidsmeisje. Nu hebben we echter 1 probleem, deze zomer gaan we om de kledij en verblijven in nederland voor een aantal dagen maar het bruidsmeisje kan niet mee. Kan ik eventueel via internet bestellen en moest het te groot of te klein zijn kan ik het dan terug sturen? Heb hiervoor al gemaild naar de winkel maar jammer genoeg nog geen reactie gekregen.(Mail 2 weken geleden verstuurd) Kunnen jullie mij helpen??? alvast bedankt! groetjes Evelien