Terug naar overzicht
Hey Vroeger heb ik zo het boekje gemaakt van een vriendin van mij. Toen heb ik gewoon eerst mijn boekje helemaal geplooid en dan opengelegd. Dan mijn nietjesmachien helemaal opgelegd ( sommige nietjesmachines kunnen dat, anderen dan weer niet) en dan gewoon op de plooi nieten. Hopelijk begrijp je zo een beetje wa ik bedoel En anders kan je met een lintje ook werken of raffia ofzo Veel succes Petroeska
Hey Ik heb voor de doopboekjes te kunnen nieten van mijn zoontje een speciaal nietjesmachine gekocht. Dan leg je de vouw waar nietje moet komen op het gevouwen aluminium stuk van het appartaar en zo wordt het nietje mooi op zijn plaats gezet.Maar je kan dat dikwijls ook laten doen in een kopiecenter hoor. Anders bij u in de buurt eens informeren?
Hey Zoals Petroeska eerder al heeft verteld je kan dit idd heel mooi afwerken met een lintje ofzo. Groetjes,
dag, Ik heb onze misboekjes geperforeerd en met een rafialintje samengebonden. ( nietjes vond ik persoonlijk net niet af). Groetjes Frida
Ik denk dat je dat inderdaad in een copyshop kan laten doen. Zelf heb ik het gedaan met een nietsjesapparaat van op school (mijn aanstaande geeft les). Dat apparaat was wel een gigantisch geval- je moest het op een tafel vijzen en dan was er een voetpompje waarmee je de nietjes in de boekjes kon schieten. Eens het geïnstalleerd was, ging het wel erg vlug en het is allemaal prima gelukt. Misschien eens aan een bevriende leerkracht ofzo vragen?
Bedankt iedereen! ik weet genoeg. De manier van Petroesjka werkt perfect. Dom eigenlijk, maar je moet er maar opkomen. groetjes els