Terug naar overzicht
Hey Een vriendin van mij heeft met balonnen gewerkt op haar trouw. Dit was echt plezant om te zien. Eens es minder traditioneel. Ikzelf heb balonnen besteld voor aan mijn voordeur te plaatsen in zone boog. Ik dacht eerlijk gezegd dat balonnen duur waren, maar ik verschoot echt van de prijs. Op de site van B&Wdesign kan je toffe voorbeelden zien. En wat mss ook tof is om te weten . Bij ons in de kerk zijn we verplicht om het bloemstukje op het altaar te laten staan maar de balonnen kunnen we gerust meenemen naar de zaal voor extra versiering. Misschien anders eens navragen Groetjes Petroeska
wij hadden ook voor balonnen gekozen,gecombineerd met roosjes. Vooraan stonden 2balonzuilen (schuin achter ons), voor de lezerstafel stond een luchtbalon, de stoelen waren... 5rijen met een simpele roos, dan eentje met 3balonnen enz...(aleen aan het gangpad, ik vond het een mooi zicht om binnen te gaan, en hat geeft mooi op op foto's en de film. www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
Hoi, wij zijn ook van plan om ballonnen te gebruiken. Ik heb donderdag een afspraak bij een ballonartiest in Turnhout. Ik ben eens benieuwd. Ik heb ook geen idee hoeveel zoiets kost. Groetjes Joke
Wij hadden ook ballonnen in de kerk. Erg mooi om te zien en nadien gewoon alles mee naar de feestzaal. @Joke: Mag ik weten welke ballonartiest? 'k Ben van Turnhout, maar ken hier geen artiest ;-)
Voor diegenen die hier op zoek zijn naar ballonnen voor in de kerk/feestzaal. We doen dit al jaren en steeds aan de beste voorwaarden. We werken over geheel vlaanderen en als je enkele foto's wil zijn kan je altijd op onze site terecht. Ook kan je steeds even mailen om wat extra foto's te verkrijgen of referenties. een ballon heeft het voordeel dat je er bijan alles mee kan doen. www.ka-music.be we staa nook hier op de site bij de dj's maar doen dus ook de aankleding van uw feest. Vraag gerust VRIJBLIJVEND eens een prijsofferte. Vriendelijke groeten, Andy
Hallo Steffi, Omdat onze kerk meggroot was, hebben wij zowel met bloemen als ballonnen gewerkt. Het was prachtig! Tussen onze foto's zitten er een paar waarop je de ballons ziet. Ze zijn ook meegegaan naar de feestzaal en er staat er nu zelfs nog eentje recht(na 5maanden). de kleine hartjes en stoelstukjes zijn kleiner geworden, maar hangen nog steeds aan de muur...we hebben er dus lang plezier van! groetjes, Inge www.ingeenludo.bruiloftsite.nl
@ evy, Adres van de Ballonartiest in Turnhout is www.ballonatelier.be, in de oude vaartstraat http://www.youtube.com/watch?v=iOEI9ZtRAr0