Terug naar overzicht
Beste Ellen, kijk eens bij hier op deze site bij FD.VIDEOPRODUCTIES en bel me eens op om een intressante prijs. 0486.399350, ik werk in gans vlaanderen. Mvg Filip
studiozwaan.be in keerbergen
Dag Ellen, Sinds kort ben ik zelfstandig fotograaf/cineast en werk daarom nog aan zeer scherpe prijzen. Bezoek mijn website voor meer info en tarieven of kom is langs voor enkele voorbeelden te zien van afgewerkte trouw DVD's. Ik ben van Lommel. Grtjs, Johan info@chitra.be www.chitra.be
Hoi Ellen, Wij trouwen 05 juni 2010. We werken als garcons in het weekend en op een trouwfeest hebben wij Leolex leren kennen. Mooi!!!!! S'avonds heeft hij in de zaal op groot scherm laten zien hoe het verloop van de dag was van stadhuis en kerk en zo meer. En de films daarna zijn prachtig. We hebben contact gehad en de prijzen vallen heel goed mee hangt er vanaf wat je wenst. Leonard Popa Aarschotsebaan 48 bus 1 , 2590 Berlaar Keikant 0479218545
Hey Ellen, Hier nog een tip! thevipfactory com Als je echt wil uitpakken... Wij zijn alvast overtuigd.