Terug naar overzicht
als een gewone bh niet kan, zit er dan geen ondersteuning in je kleed zelf? Bij mijn vriendin en mezelf is het (ondanks grote borsten) gewoon niet nodig om er iets onder te dragen. Misschien toch eens navragen? Ik denk dat je daarvoor best eens gewoon een lingeriewinkel binnenstapt, vraag ook eens na bij lingerie in a box, die hebben van een AA tot een GG maar omdat het van vorige collectie is aan goedkope prijzen (ongeveer 1/3 van winkelprijs): Lingerie-in-a-box@skynet.be 0473811196 . Ze hebben een winkel in Ekeren en Schoten (bij Antwerpen)
Kan je die nie kopen in de winkel zelf of doen ze geen bruidslingerie ??
Dag Stephanie, mijn bruidslingerie komt van Antwerpen, bij Le Chapeau. Zij hebben speciale bruidslingerie van het merk Poirier. Dus lingerie voor jurken met een lage ruguitsnijding, of diepe décollté. Dus zeker achter dat merk horen. Qua prijsklasse valt dat ook mee, voor torselet en slip samen, kwam het ongeveer rond de 145 €. Succes ermee!! Ann
hey, Ik heb inderdaad ook mijn kleedje bij le chapeau gekocht en ook mijn bruidslingerie, met diepe décolté EN lage ruguitsnijding! misschien kunnen ze je daar inderdaad wel helpen. veel succes! Sarah
Bedankt voor de reacties, Zou idd misschien beste eens bij de bruidswinkel zelf terug langs gaan.De setjes die ze destijds hadden vond ik niet zo mooi...maar dat kan ondertussen natuurlijk wel weer anders zijn. Een kennis van me had de hare gekocht bij Inno dus misschien moet ik daar ook even gaan kijken. Bedankt voor de tips!
Hallo Stephanie, je kan ook altijd eens gaan kijken bij Het Bruidsparadijs te Merksem. Daar is ook een grote keuze aan speciale bruidslingerie (zowel in grote als in kleine maten). www.bruidsparadijs.be Nog veel succes in je zoektocht! Marita