TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
N
23-7-2010
|
8-3-2010 16:44:28
Ik lees hier graag mee, wij trouwen 23/07/10 en geven ook ons feest daar! Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gehoord... groetjes
|
|
Fredie
26-6-2010
|
8-3-2010 18:07:40
In één woord : het is daar allemaal dik in orde. Wij zijn er al naar meerdere feesten geweest en gaan er steeds terug met plezier naartoe. Gezellig, vriendelijke mensen, goede bediening, LEKKER eten,... Lees ook even de topics op dit forum van vorige zomer over die feestzaal ; je zal wel zien. Het enige minpuntje zou kunnen zijn, voor bruidjes die het liever wat kleinschaliger houden, dat je met min. 100 man moet zijn voor de feestzaal te reserveren, maar verder... Wees gerust, je zit daar heel goed !
|
|
N
23-7-2010
|
8-3-2010 20:06:29
Dat minpuntje heb je niet als je op een vrijdag trouwt, wij trouwen op een vrijdag en dan is er geen minimum van personen vereist. groetjes
|
|
Lien
16-2-2008
|
8-3-2010 20:18:19
Ons feest aldaar was buiten-gewoon. Ik ben geen gemakkelijke en had een waslijst aan speciale wensen en absolute mmusts en één voor één werden die allemaal vervuld in de beste communicatie. De dag zelf heb ik echt een bruid mogen zijn en geen planner, ik heb niets moeten vragen of aanwijzen... Het eten was verrukkelijk, om duimen en vingers van af te likken, absoluut heerlijk. De beste referentie: inmiddels zijn ook mijn zus er getrouwd en diverse vrienden! 20 maart ben ik er weer op een trouwpartij...ik kijk er al naar uit!!!!
Niet twijfelen, gewoon doen als je het feets van je dromen wil beleven!
Succes!!!
|
|
Annelien
10-7-2010
|
9-3-2010 8:22:24
Dag Els
Wij zijn er naar een trouwfeest geweest als gast in september vorig jaar. Het is een mooie zaal, heel vriendelijk personeel en heel lekker eten. Kortom zeker de moeite!
Het enige grote nadeel is de dj daar. Ik weet niet of je verplicht bent om met een vaste dj van de zaal te werken, maar de dj die toen draaide was echt heel slecht.. Het was dj Gi Van Aalst, we hebben er speciaal op gelet omdat het ons echt enorm stoorde! Of het toevallig was of niet, ik weet het niet, maar hij draaide constant dezelfde reeks van leidjes, wat op den duur echt eentonig werd. Wij hebben erover niks durven zeggen aan het koppel omdat we hen ook niet wilden kwetsen, maar ik wou gewoon maar waarschuwen...
Voor de rest echt op en top in orde !!
Groetjes
|
|
N
23-7-2010
|
9-3-2010 14:59:10
Ze hebben een aantal dj's die er reeds gedraaid hebben waarvan ze je de contactgegevens kunnen geven. Wij hebben echter voor een dj gekozen die er nog niet had gedraaid, perfect mogelijk! Dj spreekt dan verder af met de zaal. je hoeft je daar niks van aan te trekken. xxx
|
|
Lien
13-8-2011
|
9-3-2010 19:40:00
Blij al deze goede reacties te lezen!!!!!
In augustus 2011 geven wij ons feestje daar,we waren eerst van plan 2010 maar was reeds volzet.
Heeft er iemand ervaring met het dessertenbuffet van caipirinha?
Ben nog sterk aan twijfen tussen buffet en dessertbord.
xxxxx
|
|
Peggy
13-8-2010
|
13-3-2010 9:03:42
en als je de vrijdag trouwt krijg je nog eens 5% korting.
Lien, wij trouwen op 13/08/2010 dat was wel nog vrij denk dat da is omdat het een vrijdag is en veel mensen willen niet trouwen op vrijdag de dertiende
bij mij was het ook liefde op het eerste gezicht gewoon als die poort open sta en bij goed weer kan je gewoon de receptie buiten geven zalig nu nog hopen op goed weer
|
|
N
23-7-2010
|
13-3-2010 13:53:20
hé wij trouwen dus ook op vrijdag, daar hebben ze ons niets van gezegd van die 5% korting hoor! Of is het misschien omdat het vrijdag de 13de is dat je korting krijgt?
Anders zal ik het eens moeten navragen groetjes
|
|
Ghizlan
1-7-2011
|
16-8-2010 17:58:46
hoi iedereen
Ik heb ook een vraagje ivm salons Caipirinha ... Hebben zij een brochure? Heeft er iemand een brochure? Hopelijk kan iemand mij iets vertellen over de prijzen daar ... dank je!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|