Terug naar overzicht
Ik ben daar al een paar keer gepasseerd, en heb dan even in de etalages gekeken. Er hangen idd wel mooie jurken - wel vaak nogal opvallend, persoonlijk vind ik dat wel leuk, maar dat is niet iedereen zijn smaak natuurlijk :-)
Dat kan ik me wel inbeelden, maar mss als ik eens zou binnengaan, zal er iets leuk tussen zitten voor een zeer goede prijs. 'kzal eens gaan en dan zie ik wel groetjes
en is er iemand dan naar de sleepstraat geweest? is het mooi en betaalbaar en toch goede kwaliteit? wij willen ook trouwen en toch wil ik ook graag besparen op men kleed. iemand tips. ikzelf ben van het meetjesland
hey, mijn ding niet gevonden in de sleepstraat!! geen stof (te goedkoop en je ziet het) en geen kleedjes die ik zelf zou dragen!! ze kunnen wel mooie dingen namaken, maar ik zoek verder tot zover mijn ervaring stefanie
Hey, ik koch een suitekleed in de Sleepstraat te Gent en durfde aan niemand het te vertellen. Het was een heel mooi kleed, naar de reacties te horen !
Het kleedje van mijn bruidsmeisjes komt van de Sleepstraat. Heel mooi en prijs-kwaliteit zeker oké! Niets dan lof...
in de sleepstraat is er een nieuwe bruidswinkel vooraan zonder prijzen in de etalage, wel speciaal en (duur ?) , heeft iemand ervaring of meer nieuws ?
Ik zou daar ook een trouwkleed willen laten namaken k hoop ook dat ze dit identiek kunnen Heeft er al iemand een kleed gekocht op de site lightinthebox ?Prachtige trouwjurken voor weinig geld Grts