Nu Online
Momenteel zijn er 520 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

brandweerwagen!!!

8-3-2010 16:47:07
hallo!

Een vraagje: mijn vriend is bij de brandweer en hij zou heeeel graag als vervoer een brandweerwagen hebben!Ik wil hem heel graag die kans geven!!! maar er moeten 14 personen in kunnen en we zouden graag hebben dat iedereen 'zichtbaar' is! dus veel raampjes... maar dit is nogal moeilijk te vinden! weet er soms iemand zo'n omgebouwde brandweerwagen staan??? alle tips welkom!

ann
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 490

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik8-3-2010 18:24:48

Kunnen de collega's van uwe vriend nie iets regelen?

ann
27-8-2011
 Meld misbruik8-3-2010 21:45:32

danku voor je reactie,

tis echt wel iets speciaals dat we nodig hebben, eerder een omgebouwde brandweerwagen, zo'n beetje een kruising tussen brandweerwagen en ceremoniebus!

ja, we zoeken lustig verder!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-3-2010 22:50:45

Op funcar.be vind je omgebouwde brandweerwagens voor huwelijken ed. Er zijn wel geen raampjes aanwezig... 't Ziet er dus echt een brandweerwagen uit die vanbinnen gans omgebouwd is...

Veel succes met je zoektocht!

heidi

Meld misbruik9-3-2010 7:48:33

ik denk dat dit zeer moeilijk te vinden zal zijn, maar waarom voor jullie geen brandweerwagen en voor het gevolg een gewoon busje. Dat zal haalbaarder zijn denk ik.

jo
17-7-2010
 Meld misbruik9-3-2010 9:37:46

brandweerwagens met hopen....in aalst!!!!! vele carnaval groepen hier in aalst hebben er een...en vele worden verhuurd!!!kijk es op de site van aalst...indien je het niet vind contacteer mij nog eens ..(schattigejo@hotmail.com) veel suces

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...