Terug naar overzicht
Sofie, bij best mode in Beringen hebben ze goedkopere trouwkleedjes. Kijk maar eens op hun site daar staan er al heel wat op. Grtjs
heyla in heusden bij aselin of sposa heel mooi en goedkoop
Antwerpen.
naar gent naar de sleepstraat!!!!!!!!!!!!!!!! schijnt ni te doen te zijn en ze maken ze maken jurken achter voor geen geld en super kwaliteit volgende dat ik zal doen
Ik ben geslaagd bij www.forever-your-prinses.nl Deze mvr heeft een winkel gehad ze doet nu aan huis en is zeer goedkoop gr maria
Ik heb nog een paar mooie jurken hangen. Maar het zijn kleine maten : 36 + 38 Je mag altijd komen passen en kijken. Prijs 350 € Ik woon bij je in de buurt. Laat maar iets weten : reinhilda@deblauwvoet.be
fiogf49gjkf0dHoi sofie,inderdaad ben vandaag gaan passen in beringen bij best mode en ze schommelen zo rond de 1000 euro maar ze zijn super mooi echt waar!! nu ga ik dit week of volgnde week s kijken bij sposa en aselin... ben curieus.. Nu heb ik me laten vertellen dat in de rue de brabant in brussel ook veel van die turkse winkels hebben...keuze genoeg daar!! Ik wens je veel plezier in je zoektocht!!