Terug naar overzicht
Ik vind a whole new world heel mooi maar wat voor choreografie denk je daarop te doen? Een gewone slow? Groetjes,
ik zou gaan voor a whole new world. Wij hebben 5 liedjes doorgegeven (wij konden niet kiezen)aan een vriend die ons dansles gaat geven, en hij heeft uiteindelijk gekozen voor t liedje waarop hij de beste choreografie kon maken, willen namelijk geen gewone slow. Als je echt niet kan kiezen kan je dat mss doen?
a whole new world of love is never ending. op het laatste kunde meer doen denk ik. je kan inderdaad altijd aan de choreograaf de verschillende liedjes tonen. succes! inge
ik zou absoluut a whole new world nemen!
Als je dan nog niet kan kiezen ( in geval van een gewone slow bijvoorbeeld) dan zou ik gaan zien welk liedje het dichtst bij jullie relatie past... bij jullie situatie.
Hey, Wij trouwen zo te zien op dezelfde dag !!!! Het begint te korten hé. Ik zou ook het eerste van Aladdin nemen, maar ik weet niet of je daar echt een speciale choreo op kan doen. Vraag de mening inderdaad is aan de persoon die de lessen gaat geven. Wij zelf gaan ook niet voor de traditionele slow ! Het is een weense wals geworden waarvan we deze zondag de eerste les krijgen. Spannend !!!!!! Nog veel succes en duimen voor goed weer op 1 mei TINA
Wij hebben A whole new world gekozen We kregen alle2 een kippevel gevoel toen we dit lied hoorden. Gewoon jullie 1ste gedacht nemen
Ik zou zeker ook aladin kiezen, dit was ook een optie bij ons maar uiteindelijk hebben we gekoezen voor time of my life van dirty dancing, ook eenhele uitdaging. veel dansplezier
Hey, Gaan jullie gewoon slowen op "a whole new world" of hebben jullie een choreografie gevonden? Groetjes,