Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

9-3-2010 12:40:11
Hallo,

Nu zaterdag doen we de fotoshoot voor onze uitnodigingen ...
Nu vroeg ik me af wat jullie aandoen / aandeden?
Ik had zelf gedacht aan een aantal verschillende outfits : een mooi kleedje, een stoffen broek met topje, een jeans met top, ... mijn vriend zou telkens in jeans of stoffen broek met hemd gekleed gaan.
Of zouden jullie eerder naar 'mooie' kledij gaan?

Bedankt voor jullie feedback ..

Annelies

annelies
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 509

Stefanie
22-7-2011
 Meld misbruik9-3-2010 12:54:49

Hey,

Zoals ik het zou zien als ik met een foto zou werken op de uitnodigingen...
is dat je jezelf moet afbeelden zoals de mensen je kennen.
Als je in het dagelijks leven nooit een stoffen broek aandoet, zou het raar zijn om dan opeens een stoffen broek te dragen op die uitnodiging.
Je word ten slotte ten huwelijk gevraagd in het dagelijks leven...
Maar dat is mijn uitgesproken mening natuurlijk.
Je moet vooral kleding aandoen waar je je op je gemak in voelt op een shoot.

Groetjes

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik9-3-2010 12:55:33

Beste naamgenoot,
Ik zou voor het kleedje gaan.
Grappig, dit weekend ben ik op stap geweest op zoek naar een outfit voor op de uitnodigingen. Voor mij wordt het een rok met een bloesje. Het is redelijk feestelijk maar ik zal het nog kunnen gebruiken voor een trouwfeest en een jubileum.

groetjes

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik9-3-2010 13:22:14

Hey Annelies,

Ik heb hier ongeveer een dikke 6 maand terug dezelfde vraag gesteld omdat wij toen onze foto's lieten nemen.
Hierbij de ervaring

Wat belangrijk is :
- Ga je voor wit/zwart foto's of kleur ?

Als je puur voor wit / zwart gaat, dan moet je zien dat je niet te donker gekleed gaat. Dus zeker geen zwart, donker blauw enzo want dit wordt allemaal zwart op de foto's.
Heb dus vooral geen schrik om patronen te gebruiken op die foto's.
bv : wij hebben voor deze foto's volgende aangedaan :
- ik : zwart/wit geblokt haltertopje op donkere bloek
- vriend : wit hemd met bruin vestje op donkere broek

Als je voor kleur gaat moet je je kleuren wat afstemmen op elkaar.
Bv. wij hebben in 3 kleuren gewerkt.
- ik : zwart wit topje met licht broek en nogal felle blauwe oogschaduw
- vriend : blauw hemd met bruin vestje en zwarte broek.

Zo heb je maar 3 kleuren die bij beide terug komen. Dit maakt dat de foto's geen samenhang van kleuren is, en geeft een heel mooi effect.

Zo, hopelijk heb je er iets aan !
Mocht je willen stuur ik je een vb per mail !

TINA

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik9-3-2010 15:21:04

Dag Tina,

Zou je me inderdaad een voorbeeldje van beide manieren willen mailen?
(knockaert_annelies@hotmail.com)

Hartelijk dank !

Annelies

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik9-3-2010 17:14:35

Dag Annelies,
toevallig! Wij gaan ook dit weekend onze fotoshoot doen voor de verloving :-)
Onze fotograaf zei dat we maar iets moesten aandoen waar we ons goed invoelen.
'tzal niet zo'n goed weer zijn, dus te kort gekleed zal er bij mij niet inzitten.
Waar trekken jullie foto's?
Groetjes
Joke

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik9-3-2010 17:50:37

Dag Joke,

Wij trekken onze foto's waarschijnlijk binnen in de studio van de fotograaf ...
Tenzij het een mooi zonnetje is, dan kunnen we naar buiten want niet zo ver van haar woonst liggen 2 prachtige kastelen waar ze nogal goede connecties heeft ;)
We hebben ook wel geen 'speciale' fotograaf, we nemen gewoon de fotograaf van het dorp waar we gaan wonen ... Ik vond haar foto's prachtig (maar op dat vlak ben ik niet veeleisend ...) en voor mij was dat goed genoeg ... En 't is makkelijker voor later ;)

Het probleem is voor mij dat ik ook 'gewoon' gekleed wil gaan, maar ik draag alles in het gewone leven : rok / kleed / stoffen broek / jeans ... Het maakt allemaal deel uit van m'n garderobe ...
Maar ik denk dat ik een wit (zomer)kleedje ga aandoen ... Ik heb het speciaal gekocht vorig jaar maar was weeral beginnen twijfelen :) Mijn vriend zou weeral foeteren als hij het zou horen ;)

Groetjes

Annelies

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik9-3-2010 18:26:28

wij hebben gewoon foto's genomen voor onze uitnodigingen die we met mijn gsm hadden getrokken en achteraf zo mooi bleken te zijn, was helemaal niet de bedoeling voor op een uitnodiging ofzo :) gevolg is dat we wel heel spontane foto's hebben, echt hoe wij zijn.
Ik zou gewoon iets aandoen waar jij je goed in voelt en hoe de mensen je kennen...

succes!

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik9-3-2010 20:24:51

Wij hebben dat enkele weken geleden laten doen en wij waren volledig in het wit! Resultaat is heel mooi hoor.

Groetjes Wendy

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-3-2010 7:27:50

Wij hadden gewoon een jeans en een hemd/bloesje aan. Niet té casual en ietsje meer dan anders, maar we waren nog gewoon onszelf. We wilden ons niet te veel opkleden enkel voor die foto's, maar ik was natuurlijk wel naar de kapper geweest . Ik vond het heel mooie foto's.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info