Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tweetalig misboekje

9-3-2010 13:03:02
Beste bruidjes,

Zijn er onder jullie die toevallig voorbeelden hebben van tweetalige (Nl en Fr) misboekjes?

Voorbeeldjes zijn altijd welkom wijtrouwen2010@hotmail.be

Alvast super bedankt!

Liesbeth

Liesbeth
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1107

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik9-3-2010 14:15:49

Ik heb een tweetalig nederlands-duits... ben je daar iets mee?

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik9-3-2010 15:15:13

Dat is ook al begin, zo kan ik al een beetje zien hoe jullie dit aangepakt hebben.

Als je wil mag je het mailen. Bedankt!!!

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik9-3-2010 16:37:18

Het is verstuurd! Hopelijk heb je er wat aan, is veel tijd en plezier in gekropen :) En zo zie je ons ook hehe.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-3-2010 16:39:11

Ja, NL/FR, maar moet nog ingescand worden eerst. Probeer 't morgen.

Marjorie
20-8-2010
 Meld misbruik10-3-2010 22:14:30

Ik zou zo'n voorbeeld van een tweetalige misboekje ook wel kunnen gebruiken. Ik ben nu begonnen met de nederlandstalige versie, maar vind dit al moeilijk op zichzelf.

Mijn ceremoniemeester zei dat wij voor de franstalige familie enkel de titels en persoonlijke teksten die we zelf geschreven hebben naar het frans mogen vertalen.

Ben efkes ten einde raad met dat misboekje, zoveel tijd dat er daar wordt ingestoken, en precies alsof we niet vooruitgeraken!

marjorie.sengez@hotmail.com

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik15-3-2010 15:29:27

hoi liesbeth

ik heb ook hetzelfde probleem. de familie van mijn aanstaande is ook grotendeels franstalig
als jij een goed boekje te pakken krijgt, stuur je t mij ook even door?
deboderijbel@hotmail.com

alvast bedankt en nog veel succes met t boekje!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info