Terug naar overzicht
ik weet het.. oproep doen via netlog... kapaza... er is wel een goede ziel die een mini heeft en wil mee rijden... heb zelf ook zo een oproep gedaan via het net maar dan voor trike's en zit al aan 8trike's !!! en dan nog es gratis!!! de wonderen zijn de wereld niet uit hé.. mvg de jo
Wij huren een mini cooper cabrio (wel geen old-timer) bij BC Limo. 200euro voor het ganse weekend! Wel moet ik er bij zeggen dat ze heel onprofessioneel werken. Ik heb moeten ZAGEN voor een contract en hoop dus dat op onze trouwdatum er geen problemen zijn. Groetjes
Bij Dockx kan je ook gewone mini's huren, maar de nieuwe zijn niet de oldtimers, sorry... geen goede raad van mij. :)
hey; wij trouwen ook op 4 september met mini-tjes, maar wel de moderne versie... wij hebben de onze bij Dockx gehuurd. Caroline
Hey, hoe ben je aan die oude mini cooper geraakt? wij willen daar ook graag in trouwen maar onmogelijk te vinden :s. Iris
hallo,Als jullie dan een mini bij Dockx huren, was dit dan een witte? Je kunt dit zelf niet kiezen zeggen ze, en ik vrees dat het dan een totaal fout kleur zal zijn. (wit, zwart, rood vind ik wel ok)