Terug naar overzicht
Hey Evy,Wat een leuk idee!! :-)De mijne zijn juist geschreven, want je brengt me op 'n gedacht :-)Misschien kan je de zinnen omdraaien?In 2006 komt van alles voor mekaar:22 juli worden we officieel een paar,Eichemstraat 34 wordt dan eindelijk bewoonbaarWe wensen jullie ook zo'n spetterend jaar!of:2006 wordt voor ons een belangrijk jaar:22 juli ...Eichemstraat ...We wensen jullie ook zo'n spetterend jaar!Het is maar een idee, hèVeel succes ermee!groetjes,Tinne
Evybeter kan ik niet vinden:2006 wordt een spetterend jaarwant op 22 juli worden wij een paardan is ook ons huisje klaaren wordt eichemstraat 34 eindelijk woonbaargroetjesMartine
Hallo Evy,Omdat het toch kerst kaarten worden mis ik de kerst groeten een beetje. Wat dacht je hiervan:Onze beste wensen voor het komend jaarBij ons komt dat dik voor elkaarWij gaan na de dag van onze dromenOp de Eichemstraat 34 wonen22 juli wordt die dagwaarop dat gebeuren magHet is maar een ideetje, misschien doe je er inspiratie uit op.Groetjes Mireille01-09-2006
Bedankt hoor!! Ze zijn héél tof, ga ze zeker gebruiken!!Evy22/07/2006