Terug naar overzicht
Wij trouwen 23 juli en hebben bewust niet gekozen voor een soep,stel u voor dat het zo'n hittegolf is en gij daar zo een warme tas soep moet drinken.Wij hebben een warm voorgerecht, een frisse citroensorbet, hoofdgerecht, desserbuffet. Moesten we in de koudere maanden trouwen zouden we wel een soepje nemen. groetjes
Hey, Vorig jaar ging ik naar een trouwfeest en daar was er ook nog soep. Hele lekkere trouwens. Ik vind het persoonlijk beter als er soep is ipv 2 voorgerechten. Groetjes
Ellen, Wij trouwen op 1 mei en gaan ook voor de soep ! - voorgerecht (koud) - soep (warm) - Buffet met 5 mogelijkheden - Dessertenbuffet - Middernachtbuffet Soep kan volgens mij dus zeker. En in mei zal het nog geen 30° zijn hé (alhoewel we kunnen hopen ) TINA
Wij trouwen 22/5 en gaan ook voor de soep. kvind dat mooier en geschikter dan twee voorgerechten. mmmm aspergesoep :-)
ook wij hebben soep :-)
Wij trouwen 15 mei en geven ook een soepje!
Soeppieeeeee !
bij ons is het: voorgerechtsoephoofdgerechtbruidstaartmiddernachtbuffet
Alles hangt af van de periode waarin je trouwt, in juli en augustus wordt dit minder gedaan.Anders juist heel veel.
Hier ook soep! Mét balletjes.
Je eet toch ook 'n warm bord eten, dus wa is 't grote verschil met warme soep?! Ik zou de soep missen, me: SOEPMADAM! :)
Wij trouwen 7augustus dus midden in de zomer en serveren ook soep. Wij eten dat beiden heel graag en als de gasten het ni lusten eten wij 't wel op!
Wij hadden ook soep!
wij hebben een trio van soepjes ! groetjes!
Lekker eens een speciale soep: bisque, gazpacho, kastnajesoep,... groetjes, ilse
Ik ging hetzelfde zeggen als Kathleen. Is het niet juist bij hittegolf-temperaturen dat iedereen wil barbecue-en ?.. Ik denk dat de temperatuur daar niet zoveel mee te maken heeft, want stel je voor dat het regent en maar 15° is buiten, en in België kàn dat, he, zelfs in volle zomer. Het is meer een kwestie van smaak, denk ik. Want weer of geen weer, als goeie Belgen en echte Bourgondiërs, hebben wij ook soep op het menu staan maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die liever iets anders eten.
Hey Ellen, Wij trouwen op 17 juli en ook wij geven soep hoor :-)...das een kwestie van smaak! Groetjes!x Chantal
Jeps, hier ook soep en wij trouwen 15/05/10 (zoals mijn naamgenootje Sofie) dus ik hoop wel op een hittegolf maar vrees ervoor :-) Als je in de zomer trouwt, kan je nog altijd een lichte soep nemen hé, zoals een bouillon of zo Ik vind dat wel lekker en vult ook goed koud voorgerecht soep hoofdgerecht dessertbuffet geen sorbet omdat het maar 4 gerechten zijn, bij 5 zou ik dat wel doen
Hier nog een Sofie die op 15 mei trouwt :-)Wij kiezen voor een sorbetje in plaats van soepje. Onze zaal zei dat sorbet tegenwoordig veel genomen wordt. Dat is ook iets lichter omdat we al veel hapjes, tijdens de 2 recepties hebben, een voorgerecht en nadien nog hoofdgerecht waar ze 3x mee rond komen en nog een dessertenbuffet. Dat moet genoeg zijn he :-) Groetjes,Sofie