Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

repoetage op canvas en de zoektocht gaat verder...

9-3-2010 16:40:33
Hallo, Hier ben ik weer, deze keer zoek ik een koppel waarbij een van beiden onder de 25 jaar is en trouwt op vrijdag 11 juni... voor een reportage op Canvas. Geïntereseerden mogen me mailen op kaat@sylvesterproductions.be

kaat

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 803

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik9-3-2010 17:59:06

Hoi,

Ik heb je vorige week gemaild met de vraag of je ons iets meer info kon geven. Heb daar nog steeds geen antwoord op gekregen. Wat nu voor mij ook al niet meer hoeft.

Succes in je verdere zoektocht!

Groetjes,

Melissa

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik9-3-2010 20:21:06

Wij trouwen 12 juni dus een dagje later ;-)
En ik ben 24...

Groetjes,
Wendy

kaat

Meld misbruik11-3-2010 11:30:30

Hey Melissa,
In elk geval bedankt voor je reactie vorige week. Ik ben nog bezig met alles uit te zoeken. Het zou nu kunnen dat we een trouwfeest zoeken op een vrijdag, het concept is nieuw en het verandert af en toe nog, dus ik wou nog niemand definitief afzeggen of vastleggen.
In elk geval wens ik jullie een fantastische dag op 8 mei! Ik duim voor de zon,
vriendelijke groeten,
Kaat

joyce
17-7-2020
 Meld misbruik11-3-2010 15:33:01

10juli ook niet goed :-)

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik12-3-2010 21:45:45

wij trouwen op 11 juni en we zijn net 25 geworden?? ;-)

kaat

Meld misbruik15-3-2010 10:25:09

@Natasha,
zou je me wat meer info kunnen mailen op kaat@sylvesterproductions.be?
(woonplaats, beroepen, planning van de trouwdag, ..)
Vriendelijke groeten,
Kaat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...