Terug naar overzicht
in wetteren is er een dansschool en op het internet ben ik ooit een man tegengekomen die danslessen heeft aan huis, die vraagt niet zo heel veel (toch niet vergeleken met sommige dansscholen) maar juist een kleine kmvergoeding indien buiten gent. Wij trouwen op dezelfde dag! Trouwen jullie ook in Melle voor de wet?
Hey Wij trouwen inderdaad ook in Melle voor de wet. Heb je toevallig ook een naam van die persoon die dansles geeft aan huis? Lukken de voorbereidingen bij jullie een beetje? In welke feestzaal trouwen jullie? Groetjes! Eline
hej Eline, dat moet lukken zeg! Wij moeten om 10h30 in het gemeentehuis zijn en jullie? Daarna hebben we een receptie in Wetteren en 's avonds ons feest in Eeklo, in de Paterskerk. Ik zou dat nog eens moeten opzoeken, want we hebben beslist van ook die meneer te contacteren, want mijn verloofde is op vlak van dansen nogal verlegen Ik kijk morgen even of ik het kan terugvinden en laat jou iets weten. Voor de rest vloten de vorderingen goed, en onze uitnodigingen zijn eigenlijk (buiten wat typfouten) af, wat ook wel spannend is Groetjes eva
Beste Eline & Kim, Te gek "dansles" het is jullie feest (privé feest) voor de openingsdans, het zal wel lukken een echte "tegelplakker" te dansen met uw echtgenoot. En meer ook - de rest komt vanzelf onder goede muzikale begeleiding. Alvast een onvergetelijke dag gewenst. DJ-Luc