Terug naar overzicht
Hallo An, ik zie ook juist je reactie op onze site ivm Mauritius (het was inderdaad een vakantie om nooit te vergeten !) :Ook van mij een dikke proficiat !!!Groetjes,Gert
Hihi, ik kijk ook af en toe nog eens op dit forum. Gewoon een beetje nieuwsgierig hoe de andere bruidjes het aanpakken en ook wel een beetje nostalgie idd. Uiteindelijk hebben we hier bijna een jaar tips gegeven en gekregen, en moeten we nu afkicken hé. :-)Idd, wij zijn met zijn 3. Ons babytje w verwacht op 08.07.06. Wij zijn zo'n gelukkig koppel waar het van de eerste keer bij lukt. Weer iets om naar af te tellen. Ik kijk nu ook regelmatig op het forum van 9maand.com en daar ben ik ook al mensen van hier tegengekomen. Best wel leuk. Langs de ene kant wildvreemden en toch loopt ons leven een beetje parallel. Groetjes,An
Hey An!Echt heel tof voor jullie!! Wij zien het ook wel zitten om binnenkort met z'n drietjes te zijn, wie weet ... :-) Geniet van je zwangerschap!Gaëlle
Hoi An,Oh, wauw! Ik krijg er gewoon kippevel van! Jij bent toch ook getrouwd op 24/09/2005 hé?Wij dus ook.Een héél dikke proficiat met jullie kleine spruit die op komst is! Wij zitten nog in de 'beslissingsfase' maar t zou er ook wel eens aan kunnen komen als alles goed gaat.GroetjesSophie
Gaëlle en Sophie,In ieder geval veel suc6 met jullie plannen om ook aan gezinsuitbreiding te doen. Idd Sophie, wij trouwden ook op 24.09.05. Nu dus 83 dagen geleden.En 76 dagen zwanger. Groetjes en tot binnekort mss.www.9maand.com is ook heel leuk forum