Terug naar overzicht
Misschien eens op zaterdag 20 maart afzakken naar Kasterlee, daar vindt dan een oldtimermeeting plaats en daar doen ook meestal kevertjes aan mee.
Hallo, Wij hebben veel op google gezocht en daar vind je wel mensen terug die kevertjes of volkswagen busjes verhuren. Wij hebben voorlopig nog niets gereserveerd omdat we het echt duur vinden. Minimum prijs is 180€/busje en we zijn er ook tegengekomen van 400€ per busje en je hebt er al snel 2 nodig voor een suite van 10 personen. Wij hebben ook de Limburgse keverclub gecontacteerd (http://www.limburgsekeverclub.be/verzekering.html). Zij vragen rond de 80€ per kever. Ik weet niet of je die prijs eraan wil geven. Als jij iets goedkoper tegenkomt, mag je het altijd laten weten. groetjes, bene_vandormael@hotmail.com
Gitta wij hebben een vw busje gehuurd, bij www.cabbie.be Die man verhuurt enkel VW busjes en kevertjes. Hangt inderdaad wel een prijskaartje aan vast! maar ik vond dit goed meevallen, gekeken naar de afstand van zijn bedrijf - kerk en het aantal uren dat wij dit gebruiken. We trouwen een dagje later dan jullie, dus op 9april zijn de autotjes misschien nog vrij? Je kan altijd eens informeren! Groetjes
Hallo, wij hebben een kever en kennen ook een antal mensen die kevers hebben. Maar ik denk niet dat die het gratis willen doen aangezien we er een dag verlof voor moeten nemen. Daarom mijn vraag of je iets van vergoeding wil geven. Groetjes, véroniqueandries_veronique@msn.com
oproep doen op netlog en kapaza.... heb da ook gedaan ivm trike's... heb er zeven al en zoek er nog...dan ben ik zeker dat ik vervoer heb.. mvg de jo