Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - tweetalig?

10-3-2010 15:21:03
Hallo medebruidjes,

Aangezien mijn toekomstige franstalig is, moeten we ook uitnodigingen in het frans hebben. Ik vraag mij nu af of we 1 uitnodiging nemen met zowel frans en nederlands erop of dat we beter twee aparte uitnodigingen maken 1 nederlandstalige versie en 1 franstalige versie.

Zijn er onder jullie die daar ervaring mee hebben?

Bedankt!

Liesbeth

Liesbeth
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1257

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik10-3-2010 15:54:18

Liesbeth,

Aangezien wij een heel diverse familie en werkomgeving hebben, hadden wij uitnodigingen nodig in het Nederlands, Frans, Duits en Engels.

Ze samen zetten op 1 kaart was onmogelijk !
Zelfs in 2 talen werken op een uitnodiging zorgt voor de nodige verwarring en kopzorgen.
We hebben ze dus in de verschillende talen laten drukken.
Op zich is dat enkel een taalwissel wat voor jou dus een 1-malige kost zou zijn
(meestal 30 €).
Maar het is o zo veel gemakkelijker ze te scheiden dan alles bij elkaar te moeten gaan proppen.

aan jou de keuze, maar dit is mijn ervaring !

TINA

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik10-3-2010 16:13:17

Hey Tina,

Ik vrees er ook een beetje voor dat twee talen op 1 uitnodiging misschien verwarrend kan overkomen.

Bedankt voor je reactie!

Liesbeth

anouk
30-7-2011
 Meld misbruik10-3-2010 16:15:42

Een vriendin van mij had hetzelfde probleem. Ze hebben dan de ene kant in het Nederlands gedaan en de achterkant in het Frans. Ziet er heel goed uit. Je moet dan enkel kijken welke kant je naar voor steekt in de envelop.

Groetjes,
Anouk

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik10-3-2010 19:26:08

hey

bij een vriendin van ons hadden ze hun kaartje ook in 2 telen. De ene kant frans en anders kant nederlands. Zoals anouk zei. Het was echt wel leuk op die manier zenne.

Helemaal niet storend.

succes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik10-3-2010 20:45:36

Vrienden van ons hadden een dubbelgevouwen vierkante kaart. Op de voorzijde stond een foto van hen met onder de foto 2 trouwringen en de trouwdatum.
Binnenin begon de uitnodiging met "Philip" & "Kristien" over de breedte van de binnenzijden gedrukt en onder Philip begon de tekst in het engels, en onder Kristien in het nederlands. Er zat nog een kaartje bij voor het avondfeest met op 1 zijde in de ene taal en op de achterkant in de andere. Ik vond dat heel makkelijk lezen hoor.

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 9:07:43

Hey Liesbeth,

Wij hebben uiteraard, net zoals met ons kerkboekje, een tweetalige uitnodiging.
Heel duidelijk vind ik zelf. Ik kan je de pdf doormailen als je wil.
Het is een kaart met bijhorende steekkaartjes bv op het eerste staat
Wij trouwen... met een nederlands paragraafje, eronder Wir heiraten met dezelfde tekst in het Duits. Niets verwarrends, klaar en duidelijk, tweetalig en opgevat in 1kaart! Iedereen dezelfde, goedkoper ook dan verschillende versies te maken!

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik11-3-2010 13:00:11

Hey Anke,

Dat zou super zijn mocht je de pdf willen doormailen! Bij deze nog eens mijn e-mail adres www.wijtrouwen2010@hotmail.be (het is .be achteraan en niet .com)

Groetjes!

Liesbeth

Sandra
3-7-2010
 Meld misbruik11-3-2010 22:25:23

Hallo Liesbeth

Wij zitten met hetzelfde probleem en hebben voor één tweetalige kaart gekozen. Ik vind het helemaal niet storend dat de twee talen erop staan.

Groetjes

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info