Terug naar overzicht
Hoi Kelly,Bij ons bestaat de suite uit 16 personen. Mijn ventje en ik, mijn papa (omdat mijn papa weduwnaar is zal mijn tante mijn papa vergezellen), mijn schoonouders, mijn schoonbroer en schoonzus, mijn ventjes getuigen en zijn vriendin, de 2 bruidskindjes en alle 4 mijn grootouders. Hoe de volgorde is weet ik niet want dat deel vertrouw ik de ceremoniemeester toe. Ik weet wel dat de bruid als laatste met haar papa de kerk binnen komt en dat het pasgetrouwde koppel als eerste naar buiten gaat.Ik zou het eens aan jullie ceremoniemeester vragen.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Eerst lopen de broers en zussen van de jongen. Daarna de broers en zussen van het meisje. Dan loopt de getuige van de jongen, daarna van het meisje. Dan de moeder van de bruid met de vader van de bruidegom. Dan de bruidegom met zijn moeder en dan de bruid met haar vader en eventueel bruidskindjes. Grootouders lopen voor de suite uit, maken er eigenlijk niet echt deel van uit. Zo werd het bij ons gedaan door de ceremoniemeester.GroetjesAnreeds 145 dagen gehuwd.