Terug naar overzicht
Gho al die berichtjes over eerste pas klinken zo super he Ikke nog wachten tot 24april. Heb wel volgende woensdag m'n proef voor kapsel en make-up, dus da's toch al iets om nr uit te kijken. Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!
fijn hé:) nog 3weken en ik mag voor de tweede keer gaan:) hoeveel keer gaan jullie passen eigenlijk?groetjes
Ik wil ook!!! Heb al wel m'n schoenen :D Dat is toch al iets he! :-) Geniet ervan!!
Ik zal 5 mei gaan voor het nog eens aan te passen en het is de bedoeling dat ik het dan mee naar huis neem. Ik ben er in totaal 4u voor onderweg dus hopelijk is alles in orde en dan ben ik in totaal 3 keer geweest (1 keer kiezen, eerste pas, afhalen). Daarom doe ik het ook al 10 dagen op voorhand. Moest er iets zijn dan kan ik nog terug he, want moet er een hele dag voor uittrekken. Maar het is het helemaal waard!
Tof é die eerste pas. Ik ben nu al 2 keer geweest :p en nog 2 maal te gaan. Ik mag nog eens eind maart en dan in de week dak trouw. Ik kijk er echt alweer naar uit. Geniet ervan zou ik zeggen groetjes
Ik wou dat het bij mij ook al zover was. Ik heb mijn eerste pas eind mei, lijkt me nog zo lang! Ik heb mijn kleed al in november besteld.
Hey allemaal, Bij mij is het dan eindelijk zo ver volgende week woensdag !!!! Heb er meer dan 8 maand op moeten wachten, maar ga er dan ook 110% proberen van te genieten. Denk dak dan tegen middan april nog is zal moeten terug gaan en dan hopelijk mijn kleed kan meenemen. Want 1 mei mag ik het dan eeeeeeeeeeeeindelijk dragen ! 't voor mij ook zo een 4u rijden, maar dat zie ik als deel van het leuke (want elke km is een km dichter bij mijn kleed ) Nog veel succes allemaal ! TINA
Hallo, Ik mag pas 13 april gaan voor mijn eerste pas, vind het eigenlijk wel lang hoor maarja niets aan te doen. Gwen
Joepie! Ik mag nu zaterdag gaan voor mijn eerste pas. Ik kijk er enorm naar uit. Eindelijk ga ik alles eens helemaal kunnen aan doen. Toen ik 6 maanden geleden ging kiezen, werd er een deel voor gehouden. Groetjes, Kathleen