TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
10-3-2010 18:26:51
ik heb ook veel littekens en ga zoonnebanken, maar het helpt niet om ze te verdoezelen, in tegendeel. Littekens zijn nieuw weefsel maar bruinen nooit zo als de omliggende huid. De appotheker heeft wel zalfjes die deze vervagen , wel duidelijk zeggen dat het om oude littekens gaat, zit een verschil op in zalf! Maar ook daar moet je geen wondereffect van verwachten... groetjes!
|
|
T
1-5-2010
|
10-3-2010 18:29:41
Heb net hetzelfde en ben intussen naar de zonnebank aan het gaan, aangezien er nog maar 51 dagen op de teller staan!!!!! Op die manier droogt mijn huid uit en is er zo goed als niets van te zien. Ik weet natuurlijk niet of dit voor jou ook kan helpen ... Als je rug wil verdoezelen kan je misschien een sluier dragen?
Hopelijk heb ik je wat verder kunnen helpen?!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
10-3-2010 20:06:48
Even een opmerking over huid die uitdroogt: dat geldt voor de huidige acne, maar niet voor de littekens. Ook niet te vaak onder de zonnebank want als je dit teveel doet wordt je huid dikker en heeft dit een averechts effect, je zal dan alleen maar meer puistjes krijgen...! groetjes
|
|
Tina
1-5-2010
|
11-3-2010 8:57:30
Lieve,
Ik heb juist hetzelfde probleem hoor !
Ik ga ook naar de zonnebank, maar verwacht daar geen oplossing mee.
Ik ga gewoon aan de visagiste vragen om het wat te masqueren. Ik draag mijn haar zowieso voor 2/3 los en dat komt tot voorbij de helft van mijn rug. Het overige zal zij dan hopelijk wat kunnen verhelpen.
Ik ga mij der ook ni te druk in maken, want dan krijg ik alleen maar meer puistjes op mijn rug
Uiteindelijk ga ik er van uit dat de meeste aandacht toch naar de voorkant zal gaan hé.
TINA
|
|
Ines
2-7-2010
|
11-3-2010 12:31:44
Hallo,
Ik ben pas geopereerd aan mijn nek (3hernia's) nu heb ik daar een litteken van een 10 cm aan overgehouden aan de voorkant van mijn nek. Ik smeer wel dagelijks een zalfje van de apotheker maar weg zal het nooit gaan. Daarom ga ik het laten weg sminken.
Groetjes
|
|
Eva
10-7-2010
|
11-3-2010 13:23:22
Ik heb ook een aantal littekentjes op mijn rug van moedervlekken die zijn weggehaald, heb hiervoor dan zalf gekregen voor betere genezing en minder littekenvorming, maar was hier allergisch aan.
Ach, die littekens zijn een deel van mijzelf, dus ik doe er niets voor, niet laten wegschminken en niet onder de zonnebank
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-3-2010 18:06:00
Ik heb ook acné-littekentjes, maar dan wel in mijn gezicht en niet op mijn rug. De zonnebank helpt daar helemaal niks aan. Wel heeft mijn nicht het min of meer weg kunnen schminken.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|