Terug naar overzicht
Hallo Nele,wat ik heel leuk vind (maar is wel persoonlijk natuurlijk) is een trouw foto op een canvas doek af laten drukken en dit als geschenk geven. Dit is net iets mooier als een foto in kader en staat zeer mooi. Het is geen moeite, kan in alle formaten ook.Kijk maar eens op www.canvascompany.nl daar heeft een vriendin dit laten doen en het resultaat is verbluffend vind ik.Wij willen dit zelf ook laten doen.Maar...smaken verschillen en misschien vind je het helemaal niks.Groetjes Mireille001-09-2006
HeyMisschien een klein reisje cadeau doen? En als jullie het zien zitten, meegaan met hun. De meeste ouders zien dat wel volledig zitten om samen met hun kinderen een weekendje weg te gaan.GroetjesVicky09.09.06
Hoi Mireille,Het ziet er inderdaad heel tof uit, die foto's op die doeken!!!Maar, leveren zijn ook in België? Want, bij de FAQ staat levering in gans "Nederland"??groetjesKatrien30-9-2006
Dag Nele,Wij gaan een boekje maken van ons met daarin het verhaal hoe we elkaar hebben leren kennen en alles wat we al samen meegemaakt hebben. Daar zetten we dan telkens mooie foto's bij. Op 't einde komt dan een lege pagina waar ze een trouwfoto van ons kunnen plakken. (Ze mogen dan natuurlijk nog een grote kiezen ook). Er kruipt wel veel tijd in hoor: ik ben nu het verhaal aan 't schrijven en m'n vriend is de foto's en ander illustratiemateriaal (ticketjes, programma'tjes...) aan 't bijeen zoeken. 't Is wel meer een symbolisch cadeau, waarschijnlijk gaan we er nog iets bijgeven.Groetjes,Sylvie11/03/06