Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Leuven-Aarschot-Diest-Lummen

10-3-2010 20:55:32
Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik willen volgend jaar trouwen in mei/juni en nu zijn we op zoek naar een feestzaal. Wij willen helaas een formule die niet zo gangbaar is. Namelijk een diner met de familie (50 gasten) en dan een dansfeest met drank en hapjes voor 200. Wij zijn al bij Lindenhof in Baal en Gasthof Ter venne in Langdorp geweest, maar zij doen dat niet. Ze verplichten u gewoon om 200 mensen eten te geven, maar dat wordt wel erg duur. Iemand een idee van een feestzaal die dat wel zou doen? Het mag in de regio Leuven-Aarschot-Diest-Lummen zijn, want mijn familie moet van Limburg komen.

Merci,
Wendy

Wendy
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1907

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik10-3-2010 21:02:50

Hey,

Wij zijn eens naar een trouwfeest geweest in de Vesten te Laakdal. Misschien daar eens horen?

Groetjes

Carmen

Sara
30-7-2011
 Meld misbruik10-3-2010 21:41:27

Misschien De Vlaschaard in Hulshout?

Groetjes

inge
15-4-2011
 Meld misbruik10-3-2010 22:32:59

Een vriendin van me had haar feest in Bierbeek (Beukenhof of Berkenhof ofzo). Zij had eten enkel met familie (en echt maar 20 of 30 man) en dan zo'n 100 man voor dessert en feest. Dat lukte daar blijkbaar! Ik ga daar ook eens informeren.

andy

Meld misbruik11-3-2010 0:18:47

Beste,

Je kan eens informeren bij Salons t Rotschild in Halen (tegen Diest) Daar kan dit zeker ook.
En het is er lekker om te eten en de eigenaars zijn sympathieke mensen.
Je mag altijd ons als referentie doorgeven. We komen er ook regelmatig als dj.
grtjs en succes
Andy

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik11-3-2010 8:36:27

Wendy,

Ons feest gaat door in De Waterhoek in Geetbets.
Zij doen dit wel...
En het is echt een pracht van een locatie!

Dorien

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik11-3-2010 10:45:26

Wendy,

Ik weet niet of Kortenberg daar dichtbij ligt maar in De venkel is het ook heel goed.

groetjes

Tinny

Meld misbruik11-3-2010 11:17:22

Hier is ergens Salons t Rotschild in Halen geadviseerd. Mijn tante heeft haar trouwfeest daar laten plaatsvinden en zo vriendelijk zijn ze daar niet. Mijn vriend is allergisch aan vis, dus MOET weten welke hapjes met vis zijn en welke niet. Na dit vriendelijk te vragen aan de serveerster, kreeg hij als antwoord: 'Eigenlijk zou ik dat niet mogen zeggen. Ze zijn allemaal lekker.' Fair genoeg, mijn vriend vertelt dat hij allergisch is aan vis en de serveerster wijst hem de hapjes aan. Mijn vriend neemt er eentje, bijt erin en dan zegt ze: 'Ik had een fout hapje moeten aanduiden.' (!!!) Ook het bijschenken van drank en dergelijke scheen voor deze vrouw een echt probleem te zijn. Ze werkte duidelijk tegen haar goesting en was gewoon onbeleefd.

Voor het DJ gedeelte. Ik hoop dat u niet de DJ was die avond, want in dat geval was u:
1) enorm onbeleefd (ik ben hier niet op een kinderfeest, waarom laten ze hun kinderen niet thuis... met vier kinderen die aanwezig waren...)
2) erg arrogant (ik ben de beste DJ en ik moet hier niet komen draaien, want ik kan in discotheken draaien en het is echt een geluk dat ze mij nog hebben kunnen vinden...)
3) irritant met uw 'als jullie niet luisteren, dan draai ik niet' houding
4) absoluut een afknapper

Bovendien kon je de stof/spinnenwebben zo van de lampen gaan afhalen en zaten er vuile borden bij de buffetten!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 14:32:56

wij hebben domein martinus in halle zoersel, ondanks een deel van de familie die ook van limburg moet komen:)
Wij eten met 45, en daarna een dansfeest met dessetenbuffet(maar andere opties zijn daar ook mogelijk)
zalen die beginnen met 'iedereen moet eten': direct dumpen! andere en betere...

groetjes

annelies
20-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 15:18:21

Hoi,
Wij trouwen in de Schuttersveste in Rillaar en volgens mij is jullie daar wel mogelijk. Je kan eens informeren maar volgens mij moet het lukken. Het is trouwens ook een heel leuke zaal en goede info. Veel succes

Tinny

Meld misbruik11-3-2010 21:35:54

Ik ben in mijn vorige post Salons Georges in Leuven vergeten te vermelden. Ik weet niet of het daar mogelijk is wat je vraagt, maar je kan het altijd eens proberen. Wij hebben daar altijd onze communiefeesten gehouden.

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik13-3-2010 10:32:16

Hey,
wij gaan eerst eten in het "Wagenhuis", aan het kasteel van Horst. Daarna gaan wij naar "Zone21" in Pellenberg, vroeger was dat gebouw een oude maalderij. Hun zaal is een beetje loungy. Hun formule is echt à-la-carte, de hapjes zijn superlekker, ze zorgen voor een DJ, ze geven zelfs danslessen voor de openingsdans en je kan blijven slapen in de B&B.

Groetjes,
Caroline

Luc
19-6-2010
 Meld misbruik16-3-2010 15:30:47

Sint-jansklooster in zelem

Wij houden er ons trouwfeest ook op 19/06/2010

Heel vriendelijk en helpen je met alles (maitre zelfs inbegrepen ) en mooie kapel

kimberly
3-12-2010
 Meld misbruik20-4-2010 15:02:33

hof te rhode in schaffen (diest)..
van felix alen ..
heel romantisch, een mooi tuin.
groetjes kimberly

www.hofterhode.be

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik14-9-2010 20:50:21

Hey Wendy,

Wij hebben ongeveer hetzelfde voor wij zouden met een 65tal personen diner en nadien zouden er zo'n 86 personen bijkomen. Veel zalen zien dit echt niet zitten, bij de waterhoek in Geetbets mag er slechts 25% bijkomen voor het dansfeest bijvoorbeeld. De zaal die onze aandacht trok en waar we tot nu toe heel goeie ervaring mee hebben, is het veilinghuis in Sint-Truiden, enige nadeel is dat er geen tuin verbonden is aan deze zaal, voor ons is dit niet zo van belang, maar je krijgt er wel de bruidssuite op stayen voor in de plaats...

succes met jullie zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info