TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carmen
20-10-2010
|
10-3-2010 21:02:50
Hey,
Wij zijn eens naar een trouwfeest geweest in de Vesten te Laakdal. Misschien daar eens horen?
Groetjes
Carmen
|
|
Sara
30-7-2011
|
10-3-2010 21:41:27
Misschien De Vlaschaard in Hulshout? Groetjes
|
|
inge
15-4-2011
|
10-3-2010 22:32:59
Een vriendin van me had haar feest in Bierbeek (Beukenhof of Berkenhof ofzo). Zij had eten enkel met familie (en echt maar 20 of 30 man) en dan zo'n 100 man voor dessert en feest. Dat lukte daar blijkbaar! Ik ga daar ook eens informeren.
|
|
andy
|
11-3-2010 0:18:47
Beste,
Je kan eens informeren bij Salons t Rotschild in Halen (tegen Diest) Daar kan dit zeker ook.
En het is er lekker om te eten en de eigenaars zijn sympathieke mensen.
Je mag altijd ons als referentie doorgeven. We komen er ook regelmatig als dj.
grtjs en succes
Andy
|
|
Dorien
9-7-2010
|
11-3-2010 8:36:27
Wendy,
Ons feest gaat door in De Waterhoek in Geetbets.
Zij doen dit wel...
En het is echt een pracht van een locatie!
Dorien
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
11-3-2010 10:45:26
Wendy,
Ik weet niet of Kortenberg daar dichtbij ligt maar in De venkel is het ook heel goed.
groetjes
|
|
Tinny
|
11-3-2010 11:17:22
Hier is ergens Salons t Rotschild in Halen geadviseerd. Mijn tante heeft haar trouwfeest daar laten plaatsvinden en zo vriendelijk zijn ze daar niet. Mijn vriend is allergisch aan vis, dus MOET weten welke hapjes met vis zijn en welke niet. Na dit vriendelijk te vragen aan de serveerster, kreeg hij als antwoord: 'Eigenlijk zou ik dat niet mogen zeggen. Ze zijn allemaal lekker.' Fair genoeg, mijn vriend vertelt dat hij allergisch is aan vis en de serveerster wijst hem de hapjes aan. Mijn vriend neemt er eentje, bijt erin en dan zegt ze: 'Ik had een fout hapje moeten aanduiden.' (!!!) Ook het bijschenken van drank en dergelijke scheen voor deze vrouw een echt probleem te zijn. Ze werkte duidelijk tegen haar goesting en was gewoon onbeleefd.
Voor het DJ gedeelte. Ik hoop dat u niet de DJ was die avond, want in dat geval was u:
1) enorm onbeleefd (ik ben hier niet op een kinderfeest, waarom laten ze hun kinderen niet thuis... met vier kinderen die aanwezig waren...)
2) erg arrogant (ik ben de beste DJ en ik moet hier niet komen draaien, want ik kan in discotheken draaien en het is echt een geluk dat ze mij nog hebben kunnen vinden...)
3) irritant met uw 'als jullie niet luisteren, dan draai ik niet' houding
4) absoluut een afknapper
Bovendien kon je de stof/spinnenwebben zo van de lampen gaan afhalen en zaten er vuile borden bij de buffetten!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
11-3-2010 14:32:56
wij hebben domein martinus in halle zoersel, ondanks een deel van de familie die ook van limburg moet komen:) Wij eten met 45, en daarna een dansfeest met dessetenbuffet(maar andere opties zijn daar ook mogelijk) zalen die beginnen met 'iedereen moet eten': direct dumpen! andere en betere...
groetjes
|
|
annelies
20-6-2010
|
11-3-2010 15:18:21
Hoi,
Wij trouwen in de Schuttersveste in Rillaar en volgens mij is jullie daar wel mogelijk. Je kan eens informeren maar volgens mij moet het lukken. Het is trouwens ook een heel leuke zaal en goede info. Veel succes
|
|
Tinny
|
11-3-2010 21:35:54
Ik ben in mijn vorige post Salons Georges in Leuven vergeten te vermelden. Ik weet niet of het daar mogelijk is wat je vraagt, maar je kan het altijd eens proberen. Wij hebben daar altijd onze communiefeesten gehouden.
|
|
Caroline
4-9-2010
|
13-3-2010 10:32:16
Hey,
wij gaan eerst eten in het "Wagenhuis", aan het kasteel van Horst. Daarna gaan wij naar "Zone21" in Pellenberg, vroeger was dat gebouw een oude maalderij. Hun zaal is een beetje loungy. Hun formule is echt à-la-carte, de hapjes zijn superlekker, ze zorgen voor een DJ, ze geven zelfs danslessen voor de openingsdans en je kan blijven slapen in de B&B.
Groetjes,
Caroline
|
|
Luc
19-6-2010
|
16-3-2010 15:30:47
Sint-jansklooster in zelem
Wij houden er ons trouwfeest ook op 19/06/2010
Heel vriendelijk en helpen je met alles (maitre zelfs inbegrepen ) en mooie kapel
|
|
kimberly
3-12-2010
|
20-4-2010 15:02:33
hof te rhode in schaffen (diest).. van felix alen .. heel romantisch, een mooi tuin. groetjes kimberly
www.hofterhode.be
|
|
Jessica
7-7-2012
|
14-9-2010 20:50:21
Hey Wendy,
Wij hebben ongeveer hetzelfde voor wij zouden met een 65tal personen diner en nadien zouden er zo'n 86 personen bijkomen. Veel zalen zien dit echt niet zitten, bij de waterhoek in Geetbets mag er slechts 25% bijkomen voor het dansfeest bijvoorbeeld. De zaal die onze aandacht trok en waar we tot nu toe heel goeie ervaring mee hebben, is het veilinghuis in Sint-Truiden, enige nadeel is dat er geen tuin verbonden is aan deze zaal, voor ons is dit niet zo van belang, maar je krijgt er wel de bruidssuite op stayen voor in de plaats...
succes met jullie zoektocht
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|