Terug naar overzicht
Hoi, Ik zou gaan voor het laatste. Indien je de receptie al vroeg doet, zijn er waarschijnlijk een aantal mensen die toch moeten werken, ook op zaterdag Groetjes Joke
En zullen de dichte familieleden na de maaltijd nog eens blijven voor de receptie ook denken jullie?
Waarschijnlijk trouwen jullie in de voormiddag? Als je wil dat er veel mensen naar het gemeentehuis en/of de kerk komen, zou ik de receptie daarop laten aansluiten. Als je er liever alleen de dichte familieleden bij wil, kan je de anderen misschien beter later laten komen. Anderzijds is 18-20u net etenstijd en dus misschien een raar moment voor een receptie. Gaan jullie tot 18u aan tafel zitten, denk je, of kan je de receptie in de late namiddag houden?Succes met de planning!
Ik vind het beide rare uren... Het is alletwee net op etensuur... Ik zou het eigenlijk ook maar raar vinden om pas om half 3 te eten... Is dit dan nog middageten of al avondeten? Waarom zijn dit de enige twee opties? Wanneer is de plechtigheid voor de wet? Trouwen jullie ook voor de kerk?
om 11uur15 enkel wettelijk
Akkoord dat het beide rare uren zijn voor een receptie, maar dat is toch meestal zo??
Meestal is een receptie in de namiddag: van 16u-18u, bv.