TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
26-3-2010
|
11-3-2010 7:16:46
Hey,
toen ik op zoek was naar een zaal ben ik ook naar het daemshof gaan zien. Het is daar echt prachtig en de tuin was ook heel mooi!!! Er was een terras en dan moest je een trapje naar beneden gaan naar het gras met wat tafeltjes erin, echt heel gezellig!! Wij hebben toen niet voor daemshof gekozen omwille van de prijs, daar was je zo een 90 euro per persoon kwijt en dat vonden wij heel duur. Wij hebben nu De Vlasschaard in Hulshout, ik weet niet van welke streek je bent maar als dat binnen je regio valt zou ik daar zeker is gaan kijken!! Daar is ook een prachtige tuin aan.
|
|
Cindy
|
11-3-2010 7:47:23
|
|
Kim
21-5-2011
|
11-3-2010 8:48:11
Dus Daemshof is qua prijs wat duurder neem ik aan? Prijzen heb ik dus ook nog niet, echt héél jammer dat de afspraak vorig weekend niet kon door gaan .. Had er een hele week naar uit gekeken .. 80 à 90 euro pp is voor ons de richtprijs .. Mijn mail adres: kimvg@telenet.be. Alvast bedankt!
|
|
stephanie
24-7-2010
|
11-3-2010 9:32:49
Wij trouwen ook in Daemshof. Er is een mooie tuin aan, niet te groot en niet te klein. Er is ook een grote parking achteraan. menu's zijn 80 of 90 euro pp all in met dessertbuffet.
|
|
Kim
21-5-2011
|
11-3-2010 11:00:52
Zijn er mogelijkheden voor buffet formules of zijn het enkel menu's?
|
|
Katrien
15-5-2010
|
11-3-2010 15:41:17
Hallo,
Wij doen ons feest bij Daemshof binnen twee maanden en ik ben super tevreden over de zaal, de service én de tuin.
We zijn er gisteren zelfs nog geweest om onze menu te bespreken en om de tuin nog eens te bekijken. Wij doen er namelijk ook onze viering met rent a priest. De tuin heeft tijdens de winter een hele opfrissing gekregen en ziet er nog mooier uit. Heel ruim en mooi verzorgd.
Wij betalen voor onze menu all in 83.5 euro pp. Ja, dat is duurder dan de andere zalen die we bezocht hebben, maar tis maar wat je juist wil. Het eten is daar heel zeker van veel betere kwaliteit dan andere zalen in de regio die ik bezocht heb. En zeker de service die ze bieden valt niet te onderschatten. Voor een buffetvorm betaal je rond de 90-95 euro all in.
Ga er zeker eens langs en dan zal je zelf ook overtuigd zijn.
|
|
L
30-10-2010
|
11-3-2010 18:14:30
Hey! Wij trouwen er dit jaar in oktober en zullen dus waarschijnlijk geen gebruik kunnen maken van de tuin. Maar wie weet... Moest je bij Daemshof geweest zijn, maar om de één of andere reden nog twijfelen, ga er dan eens eten in het 'Zondagsrestaurant' en je bent meteen overtuigd! :-) Wij hebben nog gereserveerd voor april en mei om nog eens te gaan eten! Veel succes! Alle anderen die er de komende maanden nog trouwen: post nadien zeker eens een verslagje op het forum, hé!
|
|
Kim
21-5-2011
|
11-3-2010 19:15:27
De enige reden waarom we zouden twijfelen is denk ik de afstand .. We zijn zelf van Antwerpen (Brasschaat) en mijn vriend zijn familie van Essen, helemaal 't noorden dus ..
|
|
Carolina
1-8-2009
|
11-3-2010 20:00:51
Hebben jullie al aan Den Eyck in Kasterlee gedacht?
groetjes, Carolina
|
|
Ines
3-10-2008
|
12-3-2010 11:27:06
Hey Kim, Op de website van het Daemshof staan een aantal foto's van de tuin, maar die is ondertussen een beetje heraangelegd, dacht ik. Wij hebben er 525 dagen geleden ons trouwfeest gevierd en ik kan alleen maar zeggen dat het op en top, echt de moeite was. Ik weet niet meer precies wat wij hebben betaald, maar het was zeker geen 90 euro per persoon (als ik mij niet vergis ergens tussen de 70 en de 80 euro), maar dat waren de prijzen in 2008 natuurlijk. Ik kan L alleen maar gelijk geven: ga maar eens eten tijdens hun zondagsrestaurant en jullie zijn overtuigd! Het eten is er ge-wel-dig!
Groetjes Ines reeds 525 dagen getrouwd
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|