Terug naar overzicht
Dag LynnIk ben ook een grote fan van gospelmuziek en heb dus ook al eens rondgehoord daarvoor. Ik heb contact gehad met de Gospelphone, zij hebben mij een cd'tje toegestuurd. Heel vriendelijke mensen, maar niet de gospelmuziek die ik zoek. Ik wil iets swingend, maar dat was eerder een beetje triestig, klagerig gezongen :(De prijs viel ook nogal tegen, je moet rekenen op 250 € per stem, en ja met twee stemmen heb je nog geen koor hé. Vandaar dat ik het idee voor een gospelkoor te hebben een beetje heb laten varen.Ik ga nu eens kijken voor een gewoon koor (dat van onze parochie), hoeveel dat zij ervoor vragen. Want het is niet goedkoop hé.GroetjesVicky09.09.06
Hey,ik las in de krant iets van Afrikaanse kerken in Antwerpen, die zorgden voor geluidsoverlast... Misschien eens informeren bij het gemeentebestuur wie hiervan de beheerders zijn? Die kunnen je dan zeker informeren over hun koren.Groetjes,Lieve
Hey Lynn,Persoonlijk ken ik ze niet, maar ik was op de firstep trouwbeurs in Knokke dit weekend en heb dit adres van daar mee:1. Retro Jazz OrchestraWalter De WeerdtSpaarstraat 291000 Brussel02/219 81 8202/219 22 19Gsm: 0475/219 250wdw@skynet.bewww.gospelphone.be
Hallo Lynn, Wij hadden ook eerst gedacht aan een gospelkoor, hebben wat rondgekeken ervoor maar het werd al redelijk snel duidelijk dat het overal een groot stuk boven ons budget lag. Een goed gospelkoor vinden dat ook nog te betalen is, is echt wel moeilijk. Wij hebben uiteindelijk dan voor Isabelle & Marc gekozen. Is een stuk soberder, zang en gitaar, maar ook ontzettend mooi, én betaalbaar. Wij vinden het alvast een goed alternatief en het zijn heel vriendelijke mensen. Moest je hen willen contacteren,hun e-mail is isabelle.dewulf@tiscali.beNog veel succes met jullie verdere voorbereidingen!Sofie.