Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gospelkoor

14-12-2005 10:53:37
hallo bruidje,

om onze huwelijksviering op te luisteren, zouden we graag een gospelkoor laten komen zingen.
Wij trouwen 27/05 in Antwerpen.

Heeft iemand goede adresjes? Een indicatie van prijs is ook heel welkom (want zoals jullie wel weten...vele kleintjes maken een groot...)

Bedankt alvast!

Groetjes

Lynn

Lynn
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 404

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-12-2005 12:00:49

Dag Lynn

Ik ben ook een grote fan van gospelmuziek en heb dus ook al eens rondgehoord daarvoor. Ik heb contact gehad met de Gospelphone, zij hebben mij een cd'tje toegestuurd. Heel vriendelijke mensen, maar niet de gospelmuziek die ik zoek. Ik wil iets swingend, maar dat was eerder een beetje triestig, klagerig gezongen :(

De prijs viel ook nogal tegen, je moet rekenen op 250 € per stem, en ja met twee stemmen heb je nog geen koor hé. Vandaar dat ik het idee voor een gospelkoor te hebben een beetje heb laten varen.

Ik ga nu eens kijken voor een gewoon koor (dat van onze parochie), hoeveel dat zij ervoor vragen. Want het is niet goedkoop hé.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-12-2005 13:36:56

Hey,

ik las in de krant iets van Afrikaanse kerken in Antwerpen, die zorgden voor geluidsoverlast... Misschien eens informeren bij het gemeentebestuur wie hiervan de beheerders zijn? Die kunnen je dan zeker informeren over hun koren.

Groetjes,
Lieve

Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik14-12-2005 18:36:31

Hey Lynn,
Persoonlijk ken ik ze niet, maar ik was op de firstep trouwbeurs in Knokke dit weekend en heb dit adres van daar mee:
1. Retro Jazz Orchestra
Walter De Weerdt
Spaarstraat 29
1000 Brussel
02/219 81 82
02/219 22 19
Gsm: 0475/219 250
wdw@skynet.be
www.gospelphone.be

Sofie
25-8-2006
 Meld misbruik17-12-2005 16:48:55

Hallo Lynn,

Wij hadden ook eerst gedacht aan een gospelkoor, hebben wat rondgekeken ervoor maar het werd al redelijk snel duidelijk dat het overal een groot stuk boven ons budget lag. Een goed gospelkoor vinden dat ook nog te betalen is, is echt wel moeilijk. Wij hebben uiteindelijk dan voor Isabelle & Marc gekozen. Is een stuk soberder, zang en gitaar, maar ook ontzettend mooi, én betaalbaar. Wij vinden het alvast een goed alternatief en het zijn heel vriendelijke mensen. Moest je hen willen contacteren,hun e-mail is isabelle.dewulf@tiscali.be
Nog veel succes met jullie verdere voorbereidingen!
Sofie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...