Terug naar overzicht
je kan dit gewoon in word doen, volgorde van een euharistieviering nemen. Deze kan je er eventueel uitlaten als je liever een gebedsdienst wil. Teksten kan je zelf kiezen, maar de ene parochie is daar strenger in dan de andere. Alle teksten behalve het evangelie moeten normaal niet uit de bijbel komen... Wij zijn begonnen met eerst teksen zoeken die we mooi vonden, en dan zien welke waar past of voor welk deel van de viering we dubbele teksten hebben, en daaruit dan één kiezen.Teksten kan je vinden op google enz.Succes!
Best eens op het forum kijken en even op google zal je al veel bij elkaar hebben. Gwen
voorbeeld trouwboekje komt u richting uit;) groetjes Petroeska
Hallo, Wij hebben met 'Nathing' samengewerkt voor het misboekje... Super aangename samenwerking. Zij helpen je bij de samenstelling, vormgeving en drukken... Kijk maar eens op hun website: www.nathing.webs.com of nathingisimpossible@hotmail.com of 0477 94 69 99.... En dit tegen een heeeeeel betaalbare prijs !!!!!! Ze verzorgen al het drukwerk en maken ook fotoreportages...
Hallo Jessy, als je reacties hebt gekregen, wil je ze dan ook naar mij mailen op het volgend adres: joepie_verloofd@hotmail.com Alvast bedankt, Katrien
Hey Jessy, Ik heb nog geen misboekje, maar zag gewoon dat je op dezelfde dag trouwt al wij... Hebben jullie al veel geregeld? Grtjs Sara
hoi, sara, hoe gaat het? ja idd wij trouwen de zelfde dag als jullie! ik heb mijn misboekje als de datum ligt vast in het stadhuis en kerk onze feestzaal is oké, fotograaf, ceremoniemeester ook oké en de wagens ook oké en drukker is ook okévoor de andere dingen weten we wel waar we zullen gaan zoals bloemen, kapper, sminkster, kostums en trouwkleed er zijn een paar dingen dat we nog moeten doen maar niet zoveel meer vele groetjes jessy
Hoi, Wij trouwen ook op 20 augustus 2011 en zijn ook nog op zoek naar voorbeelden van trouwboekjes? Je mag ze steeds doormailen naar frederiek.goemaere@telenet.be. Groetjes, Frederiek en Sofie
Hallo iedereen, Wij trouwen 22 juli 2011 en volgende week komt onze Pasoor om samen een boekje in elkaar te steken wat mag en niet mag.. Maar wat altijd leuk is om ook wat iedeetjes op te doen van andere trouwers :-) stuur gerust door trossaertkelly@hotmail.com Groetjes Kelly en Jurne
Hallo allemaal, willen jullie ook eens naar mij jullie trouwboekje doorsturen aub? Wij trouwn 25/08/2012 :)) Bedankt!