Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwboekje voor de kerk

11-3-2010 14:09:44
hallo iedereen,
ik ben jessy
ik ga trouwen op 20augustus2011
weet iemand hoe je een trouwboekje moet maken voor de kerk of heeft iemand daar voorbeelden van
zoja wil je deze naar mijn email adres sturen jessytje23@hotmail.com
dank bij voorbaat
groetjes

jessy
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 3203

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 14:16:23

je kan dit gewoon in word doen, volgorde van een euharistieviering nemen. Deze kan je er eventueel uitlaten als je liever een gebedsdienst wil. Teksten kan je zelf kiezen, maar de ene parochie is daar strenger in dan de andere. Alle teksten behalve het evangelie moeten normaal niet uit de bijbel komen... Wij zijn begonnen met eerst teksen zoeken die we mooi vonden, en dan zien welke waar past of voor welk deel van de viering we dubbele teksten hebben, en daaruit dan één kiezen.Teksten kan je vinden op google enz.

Succes!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik11-3-2010 15:47:19

Best eens op het forum kijken en even op google zal je al veel bij elkaar hebben.

Gwen

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik11-3-2010 17:32:03

voorbeeld trouwboekje komt u richting uit;)

groetjes Petroeska

Karen
19-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 23:12:28

Hallo,

Wij hebben met 'Nathing' samengewerkt voor het misboekje... Super aangename samenwerking. Zij helpen je bij de samenstelling, vormgeving en drukken... Kijk maar eens op hun website: www.nathing.webs.com of nathingisimpossible@hotmail.com of 0477 94 69 99....
En dit tegen een heeeeeel betaalbare prijs !!!!!! Ze verzorgen al het drukwerk en maken ook fotoreportages...

Katrien
7-8-2010
 Meld misbruik15-3-2010 23:47:39

Hallo Jessy,

als je reacties hebt gekregen, wil je ze dan ook naar mij mailen op het volgend adres: joepie_verloofd@hotmail.com

Alvast bedankt,
Katrien

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik25-7-2010 19:49:03

Hey Jessy,

Ik heb nog geen misboekje, maar zag gewoon dat je op dezelfde dag trouwt al wij...
Hebben jullie al veel geregeld?

Grtjs

Sara

jessy
20-8-2011
 Meld misbruik31-8-2010 20:59:18

hoi, sara,
hoe gaat het?
ja idd wij trouwen de zelfde dag als jullie!
ik heb mijn misboekje als de datum ligt vast in het stadhuis en kerk
onze feestzaal is oké, fotograaf, ceremoniemeester ook oké en de wagens ook oké en drukker is ook okévoor de andere dingen weten we wel waar we zullen gaan zoals bloemen, kapper, sminkster, kostums en trouwkleed
er zijn een paar dingen dat we nog moeten doen maar niet zoveel meer
vele groetjes jessy

Frederiek
20-8-2011
 Meld misbruik16-12-2010 21:27:03

Hoi,

Wij trouwen ook op 20 augustus 2011 en zijn ook nog op zoek naar voorbeelden van trouwboekjes? Je mag ze steeds doormailen naar frederiek.goemaere@telenet.be.

Groetjes,
Frederiek en Sofie

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 8:50:12

Hallo iedereen,

Wij trouwen 22 juli 2011 en volgende week komt onze Pasoor om samen een boekje in elkaar te steken wat mag en niet mag.. Maar wat altijd leuk is om ook wat iedeetjes op te doen van andere trouwers :-) stuur gerust door trossaertkelly@hotmail.com

Groetjes Kelly en Jurne

eline
25-8-2012
 Meld misbruik3-5-2012 22:12:22

Hallo allemaal, willen jullie ook eens naar mij jullie trouwboekje doorsturen aub? Wij trouwn 25/08/2012 :)) Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info